مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم:

مستند «جل» لوح تقدیر جشنواره بین المللی رسانه جدید فیلم کوتاه چین را دریافت کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: فیلم کوتاه «جل» به کارگردانی اصغر بشارتی و مسعود میرزانی و تهیه کنندگی اصغر بشارتی لوح تقدیر هیات داوران جشنواره بین المللی رسانه جدید فیلم کوتاه چین را کسب کرد.

به گزارش فرینا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم ، علیرضا کمساری با بیان این مطلب، اظهار کرد: این فیلم مستند 15 دقیقه ای پیش از این در چند جشنواره داخلی حضور داشت و در اولین حضورش در جشنواره های بین المللی موفق به کسب لوح تقدیر از جشنواره بین المللی فیلم کوتاه چین شده است.
وی با بیان اینکه تهیه کننده این فیلم مستند اصغر بشارتی و کارگردانی آن توسط اصغر بشارتی و مسعود میرزایی انجام شده، ادامه داد: سایر عوامل این فیلم مستند کوتاه عبارتند از تصویربردار اصغر بشارتی، تدوین مسعود میرزایی، اصلاح نور و رنگ، منصور وحدانی، صداگذاری امین اردانی پخش کننده مجتبی عبدالرحیم خان.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با اشاره به موضوع محیط زیستی این مستند، افزود: این فیلم تلنگری است برای صیادان تا با رعایت قوانین طبیعی، اجازه ندهند زمانی جز استخوان ماهی چیزی از آنان باقی بماند.
گفتنی است این مستند 15 دقیقه ای جل در سال 1394 ساخته شده و در خلاصه آن آمده است: آدميان به بهانه ارتزاق موجودات زنده محيط اطرافشان را نابود مي كنند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو