برنامه های سفر دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به منطقه آزاد چابهار

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور امروز (پنجشنبه) به منطقه آزاد چابهار سفر کرد. 

به گزارش فرینا، «حمیدرضا مومنی» که امروز (پنجشنبه) به منطقه آزاد چابهار سفر کرده است، در فرودگاه کنارک مورد استقبال مدیرعامل و مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار قرار گرفت. 

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان منطقه آزاد چابهار، در برنامه روز اول از این سفر، بازدید از پروژه بزرگراه چابهار به کنارک، پروژه مجتمع خدماتی باهورزهی، واحد تولیدی آریا پروفیل، هتل بومگردی در بلوچ، مجتمع پرورش شتر مرغ و پروژه آبرسانی به روستای تیس انجام می شود. 

در ادامه؛ بازدید از ورزشگاه در حال احداث کریکت و پروژه احداث ساختمان مرکزی سازمان، واحد تولیدی سپید پلاست و یک مجتمع تجاری از دیگر برنامه های «حمیدرضا مومنی» و هیأت همراه به این منطقه است. 

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی هم چنین امشب در دو نشست شورای مدیران منطقه و فعالان اقتصادی برنامه ها، اقدامات و فعالیت ها، مسائل و مشکلات مرتبط با سازمان منطقه آزاد چابهار را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد. 

در روز دوم از سفر «حمیدرضا مومنی» با چابهار، او و هیأت همراه به سمت مرز ریمدان خواهد رفت و از مدرسه روستای «شه بیک زهی» بازدید خواهد کرد. 

بازدید از پروژه پتروشیمی باختر، مجموعه بحار تجارت و دانشگاه بین المللی و مرکز نوآوری چابهار نیز در روز دوم این سفر دنبال خواهد شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :