مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدارهای جداگانه با امامان جمعه شیعه و اهل سنت قشم تاکید کرد

امامان جمعه شیعه و اهل سنت قشم، پرچم وحدت را در جزیره برافراشته نگه داشته اند

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: امامان جمعه شیعه و اهل سنت قشم، پرچم وحدت را در جزیره برافراشته نگه داشته اند.

به گزارش فرینا به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم ، علی درویش پور در دیدارهای جداگانه با امامان جمعه شیعه و اهل سنت قشم این وحدت را در سایه شناخت عمیق و درست حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم و شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم ازمسائل جزیره قشم دانست.
وی افزود:  با وجود این وحدت و همراهی همه دستگاه های مستقر در شهرستان و همت همکاران سازمان منطقه آزاد قشم، این جزیره  به یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور تبدیل می شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم جاذبه های طبیعی جزیره قشم را نه تنها در ایران بلکه در دنیا بی نظیر خواند و گفت: این جاذبه ها از مهم ترین عوامل جذب گردشگران به این جزیره است و تمام فعالیت های ما درکنار تامین رفاه و آسایش ساکنان جزیره، ارائه خدمات درجه یک و مطلوب به این گردشگران باید باشد.   
رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم  در بخش دیگری از سخنان خود فلسفه وجودی همه کارگزاران نظام و ارکان دولت را در جزیره قشم، تامین آسایش و رفاه مردم این جزیره دانست و گفت: این هدف نیز محقق نخواهد شد مگر اینکه وحدت و همدلی در بین همه مدیران و مسئولان جزیره حاکم شود.
علی درویش پور با تقدیر از عملکرد سازمان منطقه آزاد قشم در سنوات گذشته تصریح کرد: گرچه کارهای بزرگی در قشم انجام شده ولی هنوز برای رسیدن به آنچه که شایسته مردم شریف این جزیره باشد، فاصله داریم.
براساس این گزارش حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم هم در این دیدار نگاه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم را به مسایل جزیره قشم ستایش کرد و گفت: همه ائمه جمعه و جماعات و مسئولان شهرستان پشتیبان مدیرعامل منطقه آزاد قشم هستند.
شیخ عبدالرحیم خطیبی  امام جمعه اهل سنت قشم هم در این دیدار آرمان گرایی و واقع گرایی را لازم و ملزوم یکدیگر برای توسعه جزیره قشم دانست و گفت: از ظرفیت هایی که در زمینه نیروی انسانی و امکانات خدادادی در جزیره داریم باید به بهترین نحو برای توسعه این جزیره استفاده کنیم.
گفتنی است در این دیدارها غیر از علی درویش پور رییس هیات مدیره ومدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم و شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم، ضرغام احمدوند مدیرکل حراست، تورج امانی مدیر تشریفات و امور نمایشگاه ها و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم حضور داشتند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.