به دعوت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی

بازدید رییس کل دادگستری گیلان از پروژه اتصال راه آهن به بندرکاسپین

با دعوت مدیر عامل سازمان از مقامات قضایی استان، هیأتی به سرپرستی رییس کل دادگستری گیلان به همراه دادستان مرکز استان،رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری و دادستان بندرانزلی با حضور در منطقه آزاد انزلی به همراه اکبری مقدم رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان از پروژه اتصال راه آهن به بندر کاسپین در محدوده منطقه آزاد بازدید به عمل آوردند.

به گزارش فرینا، در این بازدید اکبری مقدم با تشریح روند عملیات اجرایی راه آهن سراسری از افزایش سرعت روند تکمیل این پروژه خبر داد و بیان کرد: در هفته گذشته در چند نشست تخصصی روند تکمیل این پروژه بزرگ ملی با حضور کارشناسان و مشاور پروژه بررسی و سازمان منطقه آزاد انزلی با استقرار یک تیم کارشناسی در محل پروژه نظارت خود را افزایش داده و نقاط ضعف را بر طرف کرده است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین خلیلی رییس کل دادگستری گیلان نیز درجریان بازدید از این پروژه خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی مدافع حقوق مردم بوده و با اتصال راه آهن به منطقه آزاد انزلی علاوه بر توسعه بستر لازم به منظور سرمایه گذاری فرصت اشتغال مناسبی نیز ایجاد خواهد شد.

بررسی معارضین پروژه، زیر سازی،ریل گذاری،تملک اراضی و طراحی خطوط و تأسیسات داخلی مجتمع بندری کاسپین از دیگر موارد مطرح شده در این بازدید بود.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو