اعلام حمایت و پشتیبانی استاندار هرمزگان از توسعه همه جانبه قشم

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و استاندار هرمزگان در دیدار صمیمی با یکدیگر بر لزوم حمایت و پشتیبانی از طرح های توسعه ای در جزیره قشم تاکید کردند.

به گزارش فرینا به نقل از شما نیوز،فریدون همتی استاندار هرمزگان در دیدار صمیمی با علی درویش پور، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حمایت استانداری هرمزگان را جهت توسعه، آبادانی و رفع مشکلات مردم قشم با هم افزایی نماینده دولت و منطقه آزاد اعلام کرد.
استاندار هرمزگان در این جلسه گفت: با هماهنگی بیشتر جهت تسهیل فرآیند سرمایه گذاری، حمایت و رفع موانع تولید در سالی که به فرمان مقام معظم رهبری به نام، «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» نام گرفته است می توان به تحقق این شعار در جهت کمک به جامعه محلی قشم اقدام کرد.
وی تاکید کرد: با تعامل و هم افزایی فرمانداری و منطقه آزاد می توان موانع و مشکلات این جزیره که دارای ظرفیت‌های عظیم خدادادی است را مرتفع کرد.
همتی بیان کرد: استان آمادگی دارد با پشتیبانی و حمایت از طرح های توسعه ای در قشم فصل جدیدی را در منطقه رقم بزند.
استاندار هرمزگان یادآور شد: در سایه تعامل و همکاری، هماهنگی و هم افزایی می توان بسیاری از مشکلات این منطقه را رفع کرد.
براساس این گزارش در این نشست علی درویش پور، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز با ابراز خرسندی از نگاه حمایتی استاندار هرمزگان به منطقه آزاد قشم گفت: به زودی با برگزاری جلساتی در مرکز استان و‌ قشم مسایل و مشکلات جزیره مورد بررسی قرار خواهد گرفت و با همکاری و تعامل در رفع موانع و پشتیبانی تلاش مضاعف خواهیم داشت.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو