مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی مناطق آزاد با قرائت پیام مشاور رئیس جمهوردر کیش برگزار شد

مراسم اختتامیه مسابقات قرآن مناطق آزاد کشور به میزبانی جزیره کیش با قرائت پیام مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «حمیدرضا مومنی»، در پیامی از حضور فعالان قرآنی مناطق آزاد در مسابقات قرآن در جزیره کیش تشکر و قدردانی کرد.  

متن پیام مشاور رئیس جمهور که در مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقات قرآن مناطق آزاد در منطقه آزاد کیش؛ توسط «محمدرضا پورمعین» دبیر کارگروه امور قرآنی در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی قرائت شد به این شرح است: 

تِلكَ الدّارُ الآخِرَةُ نَجعَلُها لِلَّذينَ لا يُريدونَ عُلُوًّا فِي الأَرضِ وَلا فساداً وَالعاقِبَةُ لِلمُتَّقينَ﴿83﴾

عید سعید فطر مناسبتي شایسته برای تکريم و تجلیل از قهرمانان قرآنی است که عمر شریف خود را در پاسداشت قرآن کریم، این مایه ورترین مائده آسمانی مصروف کرده‌اند.

الهی نامه‌ای سترگ که عاقبت نیکو در دنیا و آخرت در گرو عمل به آموزه های نورانی آن است. 

بر این اساس جا دارد به نوبه خود از طراحان، برگزارکنندگان و شرکت کنندگان محترم قرآنی هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در مناطق آزاد کشور قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

در این میان البته باید به طور خاص از میزبانی منطقه آزاد کیش تقدیر کرده و از خداوند متعال توفیقات روزافزون برای همه عزیزان آرزو کنم.

امید آنکه پرتو قرآن کریم و سرزمین نور و روشنایی در ایران اسلامی عزیز به همه جهان ساطع شود و بیرق قرآن کریم، همچنان بر بام بلند معنویت و تقوا بر فراز باقی بماند.

یادآور می شود؛ «محمدرضا پورمعین» دبیر کارگروه امور قرآنی در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پایان این مراسم با تاکید بر اینکه رقابت بانوان در این دوره از مسابقات در سطح بالایی بود که نشان از آماده بودن عرصه برای رشد بیشتر آنها دارد افزود: در این دوره از مسابقات که هفتمین دوره آن در جزیره کیش و به صورت آنلاین برگزار شد، سازمان های مناطق آزاد کیش و اروند با کسب 11 امتیاز گروهی، به طور مشترک به مقام اول دست یافتند و مناطق آزاد انزلی و قشم نیز مقام های دوم و سوم تیمی را کسب کردند.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو