بازدید مشاور رییس جمهور از چند واحد تولیدی منطقه آزاد انزلی

حمیدرضا مومنی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در سفر به منطقه آزاد انزلی، از چند واحد تولیدی ـ صنعتی این منطقه بازدید به عمل آورد.

به گزارش فرینا، در جریان این دیدارها که علی اوسط اکبری مقدم، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی نیز حضور داشت، مشاور رییس جمهور ابتدا از کارخانه تولیدی ایران یونچنگ، یکی از تولید کنندگان مطرح سیلندر چاپ کشور که با سرمایه گذاری مستقیم خارجی در این منطقه مشغول به فعالیت است، بازدید کرد.

دیدار از شرکت تولیدی لوتوس یکی از تولید کنندگان انواع ماسک بهداشتی در این منطقه که طی دوره همه گیری کرونا در کنار چند واحد تولیدی دیگر نقش مهمی در تأمین لوازم بهداشتی مقابله با بیماری کرونا ایفا کرده، دومین برنامه بازدید دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور بود و در ادامه واحد تولیدی پوشاک خرد اندیشان مورد بازدید قرار گرفت.

واحد تولیدی مزبور که پیش از این یکی از واردکنندگان پوشاک منطقه آزاد انزلی بوده، ظرف سال های اخیر وارد عرصه تولید شده و به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پوشاک منطقه تبدیل و موجبات اشتغالزایی مستقیم برای افزون بر 100 نفر را فرآهم نموده است.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در جریان این بازدیدها، مشکلات و موانع تولیدکنندگان در زمینه تأمین مواد اولیه و خروج کالا را مورد بررسی قرار داد.

 مدیرعامل شرکت لوتوس هم در این بازدید بر توانمندی این شرکت در صادرات ماسک های چند لایه در آینده نزدیک تاکید کرد.

گفتنی است؛ هم اکنون و در دو شهرک صنعتی منطقه آزاد انزلی 148 واحد تولیدی ـ صنعتی با میزان اشتغالزایی مستقیم برای حدود 4000 نفر در حوزه های مختلف مشغول به فعالیت بوده و به دلیل استقبال سرمایه گذاران، سومین شهرک صنعتی این منطقه نیز مراحل جذب سرمایه گذار و ساخت خود را طی می کند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو