معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

توسعه راه ها و ایمن سازی معابر روستایی قشم

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با کلنگ زنی و احداث بلوار طولا این ناحیه، گام بلندی جهت توسعه زیرساخت های حمل و نقل و ایمن سازی معابر برداشته خواهد شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاري خبرآنلاين، محرم بهاورند با بیان این مطلب، اظهار کرد: این پروژه به طول 2.5 کیلومتر و عرض متغیر 40 – 72 متر حدفاصل میدان ورودی طولا تا میدان صنایع احداث می شود.
وی ادامه داد: برای این پروژه عمرانی با هدف تکمیل مسیر دسترسی ایمن شهروندان محدوده روستای طولا با اعتباری بالغ بر 490 میلیارد ریال بوده اجرایی خواهد شد.
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: احداث کانال دفع آب های سطحی، تجهیزات روشنایی این محور، فضای سبز، ریفیوژ، چند دهنه پل و سایر ابنیه فنی نیز در این پروژه عمرانی پیش بینی شده است.
به گفته بهاروند؛ گسترش شبکه راه ها، افزایش ضریب ایمنی در سفر و تسهیل در عبور و مرور در محورهای مواصلاتی جزیره از اهداف این پروژه است که امیدواریم با مشارکت و هماهنگی، در کوتاه ترین زمان به بهره برداری برسد.
وی در پایان با اشاره به اهتمام سازمان منطقه آزاد قشم، بر توسعه بزرگراه ها و جاده های جزیره، اظهار امیدواری کرد: با ادامه نهضت راه سازی در سراسر جزیره و همچنین بهسازی و ساماندهی مسیرهای موجود و اصلاح نقاط حادثه خیز، زیرساخت های توسعه همه جانبه و پایدار قشم فراهم می شود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.