به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم عنوان شد؛

روابط عمومی تحلیلگر، جریان ساز تصمیم‌های مدیریتی

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با کارکنان روابط عمومی و امور بین‌الملل این سازمان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی با تحلیل منطقی اطلاعات، جریان ساز تصمیم‌های مدیریتی در سازمان‌ها است.

به گزارش فرینا به نقل از اخبار آزاد مناطق، علی درویش پور به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی صبح امروز با کارکنان روابط عمومی و امور بین‌الملل این سازمان دیدار کرد.
وی ضمن تبریک این روز، از زحمات مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم در انعکاس اخبار  عملکردهای منطقه در سطح کشور تقدیر کرد و گفت: روابط عمومی با دیدگاه چندوجهی و اِشرافی که بر تمام اتفاقات و مناسبات منطقه‌ای دارد، جریان ساز تصمیم‌های مدیریتی و سازمانی است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین بر نقش ویژه‌ای که روابط عمومی‌ها بر تحول نگرش جوامع دارند، تأکید کرد و افزود: در دنیای امروز سازمانی موفق است که فرصت‌ها را تشخیص داده و با نوآوری و خلاقیت، نگرش جامعه را متحول کند.
درویش پور ادامه داد: روابط عمومی‌های کلیشه‌ای و سنتی نمی‌توانند در ساختار رو به رشد تکنولوژی و ارتباطات در عصر حاضر موفق عمل کنند و باید با نوآوری و خلاقیت در کنار تحلیل درست از داده‌های موجود، برند سازمان خود را در کشور مطرح و طراحی کنند.
وی تأثیرپذیری جوامع بشری از شبکه‌های خبری را غیرقابل‌انکار دانست و گفت: با استفاده از ظرفیت روابط عمومی، محتوا سازی نوآورانه و جهت‌دهی خبری مناسب، می‌توان به‌سوی معرفی برند گردشگری قشم به مردم کشور و دنیا گام برداشت.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.