به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از کارکنان روابط عمومی و امور بین الملل تقدیر به عمل آورد

علی اوسط اکبری مقدم رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی از دفاتر روابط عمومی بازدید و از پرسنل این مجموعه تقدیر بعمل آورد.

به گزارش فرینا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به گستره فعالیت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان و ضرورت ارتباط گسترده تر با مجموعه رسانه ها بیان کرد: روابط عمومی تبیین گر دستاوردها و عملکرد سازمان در جامعه و در بین رسانه‌ها بوده،همچنین در کنار انجام وظایف محوله و امید بخشی،بهره گیری بیش از پیش از رسانه های جمعی را به منظور انتقال پیام و دستاوردها برعهده دارد.

مهندس اکبری مقدم به کارکرد ملی و بین المللی سازمان منطقه آزاد انزلی اشاره و افزود: انعکاس اخبار سازمان منطقه آزاد انزلی در ابعاد ملی و بین المللی با ظرافت و دقت نظر یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی بوده و شایسته است با افزایش سطح دسترسی به انواع رسانه های ملی و بین المللی و همچنین افزایش ارتباطات با دستگاه‌های اجرایی بتوانید آن طور که باید منطقه آزاد انزلی را به عنوان حلقه اتصال اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی معرفی و برند سازی کنید.

مهدی کاظمیان نیز دراین دیدار حضور و تقدیر مدیرعامل سازمان از مجموعه پرسنل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان را باعث روحیه مضاعف همکاران در پیشبرد با جدیت بیشتر امور ارزیابی کرد و افزود: بالندگی مداوم و مستمر بزرگترین بنگاه اقتصادی شمال کشور مهمترین هدف پیش روی این مدیریت بوده و می باشد و آمادگی خود را برای اجرای راهبردهای مدیریت عالی سازمان در مسیر پیش روی اعلام می داریم.

در ادامه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با ارائه لوح یادبود از پرسنل مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی تقدیر به عمل آورد.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو