مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید سرزده از گمرک این سازمان مطرح کرد

بازرگانان یکی از محورهای اصلی اقتصاد جزیره قشم هستند

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: بازرگانان و تجار یکی از محورهای اصلی اقتصاد جزیره هستند و باید مشکلاتی که موجب وقفه در عمل آنها شده، با سرعت پیگیری و مرتفع شود

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، علی درویش پور در بازدید سرزده از مدیریت گمرک این سازمان در اسکله بهمن، اظهار کرد؛ گمرک منطقه آزاد قشم به عنوان مجری قوانین صادرات و واردات باید در راستای تسهیل و رونق فعالیت بازرگانان این منطقه، اقدامات لازم را انجام دهد.
وی با بیان اینکه اقدامات خوبی جهت ایجاد شفافیت در گمرک منطقه آزاد قشم انجام شده است، ادامه داد: باید با طراحی مکانیزم هایی، شرایط برای تسهیل و ارائه خدمات شایسته و بهتر به تجار و بازرگانان فراهم شود تا از این طریق رضایتمندی مراجعان افزایش پیدا کند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین تصریح کرد: کاهش بروکراسی یکی از مسائلی است که می تواند افزایش رضایت بازرگانان از گمرک این سازمان را در پی داشته باشد.
به گفته درویش پور؛ سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان بالاترین رکن حاکمیتی دولت در منطقه وظیفه خود می داند که ترخیص کالاهای اساسی و مواد اولیه مورد نیاز واحدهای صنعتی مستقر را در راستای رونق اقتصادی و اشتغالزایی قشم تسهیل و تسریع کند.
براساس این گزارش، در بخش دیگری از این بازدید علی همایونی مدیر گمرک سازمان منطقه آزاد قشم به بیان توضیحاتی پیرامون اقدامات انجام شده جهت تسریع رفع چالش ها و مشکلات پیش روی بازرگانان این منطقه ارائه کرد.
گفتنی است، در ادامه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با با حضور در میان کارکنان این مدیریت به صورت مستقیم با کارکنان به گفت و گو پرداخت

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو