برق پایدار برای واحدهای تولیدی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر تامین شود

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با انتقاد از وضعیت قطعی برق در استان، گفت: باید برق پایدار برای واحدهای تولید منطقه ویژه اقتصادی بوشهر تامین شود.

به گزارش فرینا، حسین نامور در نشست جلسه بررسی مسائل و مشکلات نوبت بندی مصرف برق در صنایع استان بوشهر اظهار داشت: واحدهای تولید برای انجام فعالیت‌های خود نیازمند برخورداری از برق پایدار هستند.

نامور اضافه کرد: قطعی برق در واحدهای تولیدی و صنعتی باعث بروز مشکلاتی در روند تولید می‌شود و باید همه ظرفیت‌ها برای رفع این موانع و تامین برق پایدار در این صنایع فراهم شود.

سید حسین حسینی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در این نشست اظهار داشت: شرکت توزیع برق استان بوشهر به منظور جلوگیری خسارت ناشی از قطع ناگهانی برق در صنایع همکاری بیشتردر خصوص کاهش حدالامکان ساعت قطع برق در بخش صنایع استان را لحاظ کنند تا باعث بی انگیزگی فعالیت تولید کنندگان نشود.

در ادامه این جلسه مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به افزایش زود هنگام دما در استان که باعث بالارفتن مصرف برق در بخش های مختلف شده و شبکه توزیع را با مشکل مواجه کرده بیان کردند: بایستی در توزیع برق مدیریت و حداکثرصرفه جویی مصرف از سوی همه مشترکین صورت بگیرد تا مشکل برطرف شود.

در پایان مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برای همکاری با صنایع استان اعلام همکاری کردند.

مقرر شد كه هر روز ساعت 14 تا 16 برق مناطق صنعتي براي همكاري با شركت توزيع استان قطع شود و مديران صنايع نيز عليرغم همه محدوديت‌ها همراهي کنند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو