تشکیل کمیته هماهنگی در شلمچه گامی به سوی رفع موانع

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در جلسه کارگروه رفع موانع تولید، تجارت و صادرات، گفت: تشکیل کمیته هماهنگی و سیاست گذاری توسط تمام دستگاه های اجرایی مستقر در شلمچه، کمک موثری در کاهش آسیب های موجود می کند.

به گزارش فرینا، قدرت اله طمیمیان با اشاره به اینکه ایجاد کمیته هماهنگ کننده گام موثری در ایجاد ثبات شلمچه است، افزود: ناهماهنگی های موجود در شلمچه، آسیب های جدی به بخش تجاری و مسافری وارد کرده است که می بایست با یک هم افزایی و همدلی جمعی آنها را مرتفع کنیم.

قدرت اله طمیمیان در بخش دیگری از سخنانش نقش گردشگری را در توسعه اقتصادی بسیار اثرگذار دانست و گفت: دو تفاهم نامه با ایرلاین های «کیش ایر» و «کارون» برای پروازهای خارجی به مقصد «استانبول» و «وان» با دو هدف مختلف، منعقد نمودیم که امیدواریم به زودی شاهد اجرایی شدن آن باشیم.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در توضیح دو هدف ذکر شده، تصریح کرد: شهر«وان» را با هدف فعال کردن مراکز خرید که بتوانند به طور مستقیم از آنجا اجناس مورد نظرشان را راحت تر و ارزان تر وارد منطقه کنند انتخاب کردیم و « استانبول» را بیشتر جهت ورود عراقی ها به منطقه که از این طریق بتوانند به ترکیه سفر کنند و با حضور در شهرهای آبادان و خرمشهر چرخه اقتصادی را رونق بخشند، هدف قرار دادیم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو