مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران دیدار کرد؛

تامین امنیت سرمایه گذاران و تلاش جهت جذب فعالان اقتصادی موجب حرکت جزیره در مسیر توسعه و رونق اقتصادی می شود

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: تامین امنیت سرمایه گذاران و تلاش جهت جذب فعالان اقتصادی با استفاده از ظرفیت های جامعه محلی موجب تسهیل و تسریح حرکت جزیره در مسیر توسعه پایدار و رونق اقتصادی می شود.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، علی درویش پور در دیدار با دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، اظهار کرد: قشم بواسطه فضای وحدت میان اقوام و مذاهب، در حوزه امنیت از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است و حفظ این وضعیت با همراهی و همکاری خوب و سازنده میان بخش ها و فعالان حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و... ادامه می یابد.

وی ادامه داد: قشم ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه های نفت و انرژی، شیلات، پتروشیمی و گردشگری دارد و برای تسهیل و تسریع فرآیند توسعه، تبدیل شدن به مقصد نخست گردشگری و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، نیازمند همدلی و همراهی فعالان حوزه های مختلف و جامعه محلی هستیم.

به گفته درویش پور؛ توسعه پایدار و متوازن با همراهی بدنه اجتماعی و جامعه محلی ایجاد و حفظ خواهد شد و با آسیب شناسی خوب و به موقع و حل مشکلات اجتماعی می توان موجب افزایش کیفیت زندگی ساکنان شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان تصریح کرد: همگرایی و همدلی اقوام و مذاهب در جزیره قشم موجب افزایش امنیت و پیشرفت منطقه است و همه باید با تلاش در راستای تقویت وحدت موجود، از این ظرفیت کم نظیر در راستای توسعه و رونق اقتصادی و خدمت به مردم جزیره استفاده کرد.

براساس این گزارش، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: حفظ وحدت میان اقوام، مذاهب و و همراهی جامعه محلی زمینه ساز امنیت پایدار در این منطقه است و خوشبختانه از این نظر شرایط خوبی را در جزیره قشم شاهد هستیم.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری ادامه داد: جزیره زیبای قشم بواسطه ویژگی های خاصی که دارد نیازمند توجه ویژه به ظرفیت های طبیعی و خدادادی موجود جهت جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی با هدف تسهیل و تسریع توسعه پایدار است.

وی ضمن ابراز امیدواری برای جبران برخی کمبودها در دوران جدید مدیریتی منطقه آزاد قشم، خاطرنشان کرد: امروز همگرایی، یکدلی و تعامل وحدت آفرین بین بخش های مختلف از بالاترین تا پایین‌ترین سطوح وجود دارد و این هم افزایی و یکپارچگی، مایه افتخار و اقتدار هم افزا برای نیروهای مسلح جهت حفظ امنیت در این منطقه می‌باشد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن قدردانی از برنامه ها و اهداف توسعه گرا مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، در پایان حمایت و همراهی مجموعه نیروی دریایی سپاه را در مسیر ایجاد توسعه پایدار و متوازن جزیره زیبای قشم اعلام کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.