از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم

ویژه برنامه های گرامی داشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در قشم اعلام شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از اجرای برنامه های ویژه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شامل شب شعر و برگزاری مسابقات وصیت خوانی و مقاله نویسی مربوط به آن حضرت در فضای مجازی در نیمه دوم خرداد ماه جاری خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از شما نیوز، علیرضا کمساری هدف از اجرای این برنامه ها را پرداختن به اندیشه های امام راحل (ره) و دیدگاه های ارزشمند آن حضرت برای رسیدن به جامعه آرمانی انقلاب  اسلامی دانست و گفت: انقلابی که گام دوم آن تحت فرامین ارزشمند رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی با عزت و سربلندی در میان سایر ملل دنیا نیز آغاز شده است.
وی ابعاد نظری و عملی اندیشه های بلند امام راحل (ره ) را به عنوان  رهبر تاریخ ساز در جهان و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مدافع مظلومان و مستضعفان در تقابل با سلطه قدرت های شرق و غرب و الگویی بی نظیر برای سایر ملل اسلامی خواند و افزود: ابعاد شحصیتی این اندیشمند جهان اسلام و دیدگاه ایشان نیز در مورد حرکت عظیم نهضت اسلامی و اهمیت حفظ و تحکیم بنیان انقلاب اسلامی از مهم ترین مباحث امروز کشور است که بایستی مورد توجه همگان قرار بگیرد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با بیان اینکه فرهنگ در اندیشه امام راحل (ره) از گستره ای عمیق برخوردار بوده و در حوزه آن، همه رفتارها و نگرش ها تعریف می شود، تصریح کرد: اگرچه فرهنگ اسلامی  فراتر از تعاریفی است که تاکنون از سوی دانشمندان و علما بیان شده است.
گفتنی است برنامه های ویژه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شامل شب شعر مجازی(فراق آفتاب) و مسابقه وصیت خوانی با موضوع وصیت نامه امام خمینی (ره) و مسابقه مقاله نویسی با موضوع تبیین اندیشه های امام خمینی (ره) با همکاری معاونت فرهنگی موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) در نیمه دوم خرداد ماه جاری برگزار خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.