رونمایی از چهار سامانه الکترونیکی در ارس

ثبت و پیگیری غیر حضوری مکاتبات مراجعین در ارس فراهم شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از چهار سامانه الکترونیکی پیشخوان ارباب رجوع و پیگیری مکاتبات، مدیریت آموزش الکترونیکی، پرونده الکترونیکی منابع انسانی و سامانه سلامت کارکنان سازمان منطقه آزاد ارس رونمایی کرد.

به گزارش فرینا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، مدیر فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان منطقه آزاد ارس در جلسه رونمایی از این سامانه ها گفت: دو سامانه الکترونیکی پیشخوان ارباب رجوع و پیگیری مکاتبات و همچنین مدیریت آموزش الکترونیکی با دسترسی عمومی و دو سامانه پرونده الکترونیکی منابع انسانی و سامانه سلامت کارکنان برای دسترسی مدیران و کارشناسان ذیربط طراحی و پیاده سازی شده است.
 مصطفی حقی فام افزود: برای تسریع در ثبت و شفاف سازی گردش مکاتبات و اطلاع ارباب رجوع از آخرین وضعیت مکاتبات خود، سامانه ای به آدرس pishkhan.arasfz.ir پیاده سازی گردید تا ضمن احترام به حقوق شهروندی مراجعین و سرمایه گذاران و اجتناب از تحمیل هزینه های مادی و معنوی، از حضور فیزیکی مخصوصاً در پاندمی بیماری کووید 19 جلوگیری گردد.
 وی در ادامه گفت: سامانه مدیریت آموزش الکترونیکی سازمان نیز به آدرس lms.arasfz.ir برای اطلاع رسانی و برگزاری دوره های آموزش عمومی و تخصصی برای کارکنان و همچنین برای افراد متقاضی خارج از سازمان بصورت آنلاین و برخط طراحی و در اختیار عموم قرار گرفته است.

برچسب ها : منظقه آزاد ارس
خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.