رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم:

167.9هزار مترمربع اراضی خالصه دولتی به ارزش 179.5میلیارد ریال در روستاهای سلخ و طولا قشم رفع تصرف شد

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف اراضی خالصه دولتی واقع در خارج از محدوده طرح هادی روستاهای سلخ و طولا قشم در مجموع به مساحت 167هزار و 900 مترمربع از سوی این یگان خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از برنا، مصطفی مازندرانی با اعلام این خبر گفت: رفع تصرف این اراضی که ارزش تقریبی آنها در مجموع بالغ بر179 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم انجام شد.
رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم درخصوص مشخصات اراضی رفع تصرف شده در هر یک از این روستاها افزود: میزان این اراضی واقع در خارج از محدوده طرح هادی روستای سلخ، بر جاده اصلی و در حاشیه حریم ساحل این روستا به مساحت 2900 متر مربع به ارزش تقریبی 14 میلیارد 500 میلیون ریال است.
به گفته وی عملیات رفع تصرف این اراضی که از سوی ماموران این یگان در معیت ماموران پاسگاه مرزی دریایی سلخ انجام شد، بدون حادثه یا مشکلی صورت گرفت.
مازندرانی درباره مشخصات اراضی رفع تصرف شده در روستای طولا هم گفت: ماموران این یگان در معیت مامورین پلیس امنیت اقتصادی نسبت به رفع تصرف و مسدود نمودن چاه و آب انبار غیرمجاز درحال احداث  یک قطعه از اراضی خالصه دولتی واقع در محدوده شهرک صنعتی طولا  به مساحت 165هزار متر مربع به ارزش تقریبی 165میلیارد ریال بدون حادثه یا مشکلی اقدام کردند.
رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر تداوم این این گونه اقدامات برای احقاق حقوق مردم جزیره از حمایت های قانونی رضا صفایی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همچنین از فرماندهان انتظامی و دریابانی و سایرمسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.