در دیدار معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و فرماندار شهرستان تاکید شد؛

هم افزایی بخش های مختلف جزیره در راستای توسعه برند گردشگری قشم

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با فرماندار این شهرستان درخصوص مسائل مشترک کاری میان این دو بخش و همچنین برنامه های پیش رو گفتگو کردند.

به گزارش فرینا به نقل از خبرآنلاین، مهدی زارعی در دیدار با علیرضا نصری در این جلسه پیرامون موضوعات مختلفی با هدف ايجاد هماهنگي و افزايش همكاري هاي دو طرف جهت رونق صنعت گردشگری به عنوان محور اصلی ایجاد توسعه متوازن در جزیره قشم با استفاده از ظرفيت هاي موجود و به ویژه محوریت قرار دادن جامعه محلی،مذاكراتي داشتند.
معاون فرهنگي، اجتماعي و گردشگري سازمان منطقه آزاد قشم در این جلسه با بیان اینکه در راستاي اجراي منويات رئيس هيئت مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، اقدامات و فعاليت هاي اين سازمان با هدف معرفی برند گردشگری قشم و بهره گرفتن از تمامی ظرفیت های موجود در عرصه های فرهنگی و اجتماعی موجود در منطقه با قوت و سرعت ادامه خواهد يافت.
همچنين در اين جلسه بر استفاده از تمام ظرفيت ها و پتانسيل هاي موجود در منطقه جهت اجرای بهتر و سریعتر برنامه های تهیه شده در حوزه های مختلف تاكيد گردید و عنوان شد كه می توان با تقويت بخش خصوصي از ظرفيت هاي اين بخش نيز استفاده کرده و زمينه ثروت آوري و ايجاد اشتغال پايدار براي ساكنان جزيره قشم ايجاد شود.
براساس این گزارش، علیرضا نصری، فرماندار قشم نیز ضمن استقبال از برنامه های پیش بینی شده در سازمان منطقه آزاد قشم و حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی و گردشگری، پشتیبانی و حمایت از توسعه همه جانبه قشم را ز محورهای کاری خود دانست و توجه به جامعه محلی را از اصلی ترین اقدامات برشمرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو