مدیر امور بازرگانی سازمان منطقه آزاد چابهار

مشاوران املاک منطقه آزاد چابهار نسبت به اخذ مجوز فعالیت اقدام کنند

مدیر امور بازرگانی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: در راستای ساماندهی فعالیت و پاسخگویی عملکرد، مشاوران املاک منطقه آزاد چابهار همانند سایر فعالان اقتصادی منطقه باید نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند وگرنه برابر قوانین و مقررات، برخورد قانونی با متخلفان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش فرینا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد چابهار، رسول بهزادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : بر همین اساس مهلت 30 روزه ای برای مراجعه و دریافت مجوزهای لازم و پروانه کسب به واحدهای فعال موجود در زمینه مشاوران املاک داده شده است.

وی اظهار داشت: فعالان این حوزه می‌توانند برای انجام امور مربوط به اخذ پروانه کسب یا پروانه بهره برداری ( اشخاص حقوقی ) به دفتر جامعه بازاریان و صنوف خدماتی منطقه آزاد چابهار واقع در ساختمان شماره چهار سازمان مراجعه کنند.

مدیر امور بازرگانی سازمان منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: در شرایط کنونی با توجه به بحران اقتصادی حادث شده بر اثر شیوع کرونا و به تبع آن کاهش درآمد فعالان اقتصادی منطقه آزاد چابهار و بویژه وضعیت معیشتی کارکنان و کارمندان، از مالکان واحدهای مسکونی نیز تقاضا می‌شود در بحث جلوگیری از افزایش و متعادل ساختن اجاره بها، با مستاجران همراهی کنند.

وی افزود : تمامی شیوه‌نامه‌های مربوطه برای انجام امور مشاوران املاک، طبق مقررات تدوین و تنظیم شده است.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.