به مناسبت روز ملی اصناف اجرایی می‌شود؛

تخفیف 20 تا 30 درصدی برای تمدید و صدور پروانه اصناف قشم

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از تخفیف 20 درصدی تمدید پروانه کسب و 30درصدی برای صدور آن به مناسبت روز ملی اصناف در این منطقه خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از پايگاه خبري اخبار آزاد مناطق، هرمز امیری با اعلام این خبر، بیان کرد: اين تخفیف‌ها با دستور مديرعامل سازمان و تاييد معاونت اقتصادی و هيات مديره به مناسبت روز ملی اصناف و باهدف حمایت از کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا در قشم، در دستور کار مدیریت بازرگانی و اصناف قرارگرفته است.

وی ادامه داد: این تخفیف‌ها به مدت یک ماه از یکم تا 31 تیرماه سال جاری به‌عنوان هديه اين سازمان به فعالان اقتصادي قشم لحاظ می‌گردد.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: تمامي اصناف و كسبه جزيره قشم از اين فرصت می‌توانند درزمینه تمديد پروانه كسب با تخفيف 20 درصدي و تقاضاي صدور پروانه كسب با استفاده از تخفيف 30 درصدي بهره ببرند.

به گفته امیری؛ تمامی کسبه و اصناف برای استفاده از معافیت مالیاتی پیش‌بینی‌شده جهت فعالیت در منطقه آزاد قشم باید برای اخذ مجوز کسب و پیشه از مدیریت بازرگانی و اصناف این سازمان، اقدام کنند.

وی بابیان اینکه خوشبختانه مردم و بازاریان موارد بهداشتی را به‌خوبی رعایت می‌کنند، از بازاریان، مجتمع‌های تجاری و اصناف فعال به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم در پایان اظهار داشت: تلفن گویای  52520100- 0763 این مدیریت به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادات، شکایات و پیشنهادات مردم و کسبه جزیره قشم است.

گفتنی است، نخستین روز تیرماه به‌عنوان روز ملی اصناف نام‌گذاری شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.