امنیت پایدار با سرمایه گذاری و توسعه گردشگری محقق می شود

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند گفت: امنیت پایدار با سرمایه گذاری و توسعه گردشگری در منطقه، محقق می شود.

به گزارش فرینا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حسین گروسی  در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تأکید بر اجرای قوانین مناطق آزاد، اظهار داشت: قانون صراحتا به مدت 20 سال مناطق آزاد را از پرداخت مالیات بر درآمد معاف کرده، عدم اجرای این قانون به استناد یک مصوبه، امنیت سرمایه گذاری در این مناطق را از بین می برد؛ قرار نیست با قوانین خلع الساعه تصمیم بگیریم.

وی ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری و توسعه گردشگری را عامل تضمین امنیت پایدار در شهرستان های آبادان و خرمشهر دانست و افزود: امنیت پایدار در مرزها با سرمایه‌گذاری و توسعه گردشگری محقق می شود و منطقه آزاد اروند با داشتن ظرفیت بالا در این خصوص می‌تواند زمینه لازم برای امنیت پایدار را فراهم کند.

گروسی ایجاد گردشگری با برداشته شدن دژهای مرزی در شرایط سفید را عاملی برای رسیدن به امنیت پایدار معرفی کرد و ادامه داد: عنصر امنیت قادر است زمینه شکوفایی استعدادها و تکامل یک جامعه را فراهم کند و اگر امنیت به‌ ویژه در مناطق مرزی محقق شود، خلاقیت‌ها فعلیت پیدا می‌کنند.

وی در توضیح برنامه های عمرانی سال جاری سازمان منطقه آزاد اروند توضیح داد: تفاهمنامه بین این سازمان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) همچنان به قوت خود باقی است و این قرارگاه تا کنون پروژه‌هایی را در سطح منطقه اجرایی و به سرانجام رسانده است.
سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند وظیفه اصلی این سازمان را رونق اقتصادی و توسعه تجارت دانست و گفت: علاوه بر موارد مذکور برای رفع محرومیت از منطقه، اجرای پروژه‌های عمرانی در آبادان و خرمشهر همچنان در دستور کار سازمان منطقه آزاد اروند است.

گروسی در ادامه از تشکیل باشگاه خبرنگاران منطقه آزاد اروند خبر داد و افزود: ایده این طرح ابتدا توسط اصحاب رسانه منطقه مطرح شد و ما ضمن مشورت با دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و استقبال آنها، به زودی این مهم را در قالب یک انجمن جهت ساماندهی خبرنگاران، تشکیل می دهیم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار آرشیو