«منطقه ویژه اقتصادی کاوه» مقصد جدید سفرهای دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، فردا (پنجشنبه 10 تیرماه) در قالب بیست و دومین سفر دوره ای بازدید از مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی، به منظور بازدید از چند واحد تولیدی ـ صنعتی مستقر در شهر صنعتی کاوه به منطقه ویژه اقتصادی کاوه سفر می کند.

به گزارش فرینا، «حمیدرضا مومنی» و هیئت همراه در این سفر یک روزه در برنامه های تدارک دیده شده از سوی مسئولین منطقه ویژه اقتصادی کاوه حضور خواهند داشت.
بر اساس برنامه اعلام شده، دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این سفر از ایستگاه راه آهن اختصاصی و هاب سوخت، تصفیه خانه پساب صنعتی، انبارهای منطقه ویژه اقتصادی، شرکت سام استیل، شرکت کارا ماشین آرنا و همچنین شرکت پرسام رابر فارمد و شرکت پتروفند بین الملل بازدید می کنند.
نشست با مدیرعامل و مدیران منطقه ویژه اقتصادی کاوه از دیگر برنامه های «حمیدرضا مومنی» در این سفر است.

گفتنی است؛ «منطقه ویژه اقتصادی کاوه» در بزرگ‌ترین شهر صنعتی کشور با همین نام و در فاصله حدود 120 کیلومتری پایتخت در حوالی شهر ساوه واقع‌شده است. پیوستن این شهر به جرگه مناطق ویژه اقتصادی کشور در سال 1390 و با گرایش صنعتی، خدماتی و تجاری به زمره مناطق ویژه اقتصادی کشور اتفاق افتاد و در نهایت در سال 1393 این منطقه ویژه اقتصادی فعالیت‌های عملیاتی خود را آغاز کرد.

شهر صنعتی کاوه با قدمتی 50 ساله و فعالیت بیش از 600 واحد تولیدی به عنوان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شهرک های صنعتی غیر دولتی در کشور محسوب می شود.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :