پایان رقابت های نفس گیر کشتی ساحلی کشور با قهرمانی تیم مازندران در منطقه آزاد انزلی

ششمین دوره از رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی به مدت دو روز با حضور کشتی‌گیران برتر ساحلی کشور در مجموعه ورزش های ساحلی زنده یاد سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

به گزارش فرینا، بنابر این گزارش در این رقابت ها 308 کشتی گیر از 24 استان در قالب 31 تیم و در 4 وزن و رده های سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان به مدت 2 روز با هم به رقابت پرداختند.

گفتنی است در پایان این دوره از رقابت ها در رده سنی نوجوانان تیم مازندران مقام نخست، تیم مرکزی مقام دوم و تیم گیلان مقام سوم را بدست آورد.

در رده سنی جوانان نیز تیم های تهران، مازندران و گیلان به ترتیب توانستند مقام های اول تا سوم را به دست بیاورند و در رده سنی بزرگسالان تیم مازندران مقام نخست هرمزگان دوم و گیلان توانست مقام سوم را از آن خود کند.

در این دوره از رقابت ها سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی و مربیان فنی فدراسیون کشتی به منظور شناسایی کشتی گیران برتر حضور داشتند و 18 داور سطح ملی ، منشی و قاضی وظیفه قضاوت این رقابت ها را در 3 زمین بر عهده داشتند.

در پایان ششمین دوره از رقابت های کشتی ساحلی کشور با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان ، مشاور مدیرعامل و مدیرکل حوزه ریاست، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، مدیر امور اجتماعی و ورزش سازمان ، ، معاون امور ورزشی سپاه قدس ، فرمانده سپاه ناحیه بندر انزلی، رئیس هیئت کشتی استان و مسئولین شهرستانی و استانی از نفرات برتر تجلیل شد.

گفتنی است سازمان منطقه آزاد انزلی در راستای توسعه ورزش و نشاط و سلامتی در سطح جامعه میزبانی مسابقات متعدد ورزشی در سطح ملی و بین المللی را در مجموعه ورزشگاه ساحلی زنده یاد سیروس قایقران بر عهده داشته و در سال جاری نیز رویداد های مهم ورزشی کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی در این منطقه برگزار خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.