حمایت دستگاه قضا از توسعه تولید در منطقه ویژه اقتصادی پیام

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها گفت: پیام با داشتن چندین واحد تولیدی یکی از مراکز مهم تولیدی در منطقه است که دستگاه قضا از این مجموعه حمایت خواهد کرد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، حسن مددی در بازدید از این منطقه با اشاره به برنامه های اقتصاد مقاومتی در راستای بازدید از مراکز صنعتی و اقتصادی استان و بررسی مشکلات این واحدها و کمک به رفع موانع آنها گفت: در همین راستا از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام بازدید و در جریان آخرین اقدامات، فعالیت ها و مشکلات پیش روی این منطقه قرار گرفته ایم.
وی با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته برای فعال سازی هر چه بیشتر زیر ساخت ها در بخش منطقه ویژه و فرودگاهی از سوی مدیریت منطقه اظهار داشت: یکی از مواد مطرح شده  بهبود راه های دسترسی به فرودگاه بوده که به همین منظور هماهنگی هایی با مدیر کل راهداری استان صورت گرفته و مقرر شد تا هر چه سریعتر این راه ارتباطی با هدف تسهیل سازی رفت و آمد مسافران و ارایه تسهیلات به آنها بهبود و توسعه یابد.
وی اضافه کرد: به طور قطع با گسترش و به روز رسانی  این راه ارتباطی شاهد شکوفایی هر چه بیشتر فرودگاه بین المللی پیام در بخش حمل و نقل و مسافری در آینده نزدیک خواهیم بود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود گمرک در منطقه ویژه اقتصادی پیام عنوان کرد: یکی از مسایل مربوط در کالاهای رسوب شده در انبارها بوده که در این رابطه نیز مقرر شد دادستانی از طریق مکاتبه و پیگیری با سازمان  فروش اموال تملیکی هر چه سریعتر وضعیت این کالاها نیز تعیین 
تکلیف شود.
مددی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام خاطر نشان کرد: واحدهایی که در این منطقه در حال فعالیت هستند جز واحدهای سبز بوده و تولیدات شان نیز می تواند کشور را در واردات بسیاری از کالاها بی نیاز سازد.
منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ظرفیت های مهم اقتصادی و پروازی کشور محسوب می شود.
 فرودگاه پیام البرز در 2 بخش باری و مسافری خدمات ارائه می کند ضمن اینکه تاکنون حدود 70 واحد تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی پیام مستقر شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :