مدیرکل تامین اجتماعی از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بازدید کرد

مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر با حضور در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ضمن دیدار با مسئولان این سازمان، با کارکنان نیز به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش فرینا، عباس دیری‌زاده در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در سال تولید، مانع‌زدایی و پشتیبانی به دنبال حمایت ویژه از تولید و رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان است.
دیری زاده با اشاره به بخشودگی جرایم کارفرمایان بیان کرد: کارفرمایان که دارای جرایم هستند تا پایان تیرماه فرصت دارند که از طرح بخشودگی جرایم استفاده کنند و امکان تقسیط این بدهی‌ها نیز وجود دارد.
وی تاکید کرد: یکی از اقدامات ما کاهش مراجعات حضوری به ادارات تامین اجتماعی با اجرای طرح 30-70 بوده است.
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این طرح 30 نوع خدمت که 70 میلیون مراجعه‌کننده داشته است به صورت غیرحضوری انجام می‌شود تا هم مراجعات حضوری کاهش یابد و هم اینکه مانع شیوع بیماری کرونا شود.
دیری‌زاده افزود: سازمان تامین اجتماعی تلاش ویژه‌ای دارد تا با ایجاد تعامل مناسب با کارگاه‌های تولیدی در این شرایط اقتصادی و تحریم‌ها، ضمن مانع‌زدایی و پشتیانی، زمینه توسعه تولید فراهم شود.
مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر از بخش‌های مختلف سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بازدید کرد و با کارکنان این سازمان به گفت‌وگو پرداخت.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو