رئس هیئت ووشو منطقه آزاد قشم خبر داد؛

اعزام دختران ووشوکار قشم به مسابقات انتخابی تیم ملی برای المپیک جوانان

رئس هیئت ووشو منطقه آزاد قشم از اعزام تیم ووشو دختران رده سنی جوانان قشم به مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو برای المپیک جوانان خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری برنا، مهدی نصیری با اشاره به اینکه این مسابقات از 22 تا 24 تیرماه جاری در تهران برگزار می شود، گفت:  برای اولین بار هیئت ووشو منطقه آزاد قشم به عنوان هیئت مستقل با شرکت در این مسابقات  با 30 هئیت استانی دیگر رقابت می کند.
نصیری با اظهار امیدواری نسبت به موفقیت ورزشکاران قشمی اعزام شده به این مسابقات تصریح کرد: آمادگی و سوابق تیم ووشو دختران رده سنی جوانان قشم در رشته ساندا این نوید را می دهد که مقام های قابل قبولی در این مسابقات مهم کشوری به دست خواهند آورد.
وی با قدردانی از مساعدت ها و پیگیری های مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم و همچنین اسپانسری دو شرکت نفتی آسفالت طوس پالایش قشم و شرکت تیو انرژی درخصوص ووشو قشم یادآور شد: همه این اقدامات و زحمات و همت مجموعه ورزشکاران و دست اندرکاران رشته محبوب ووشو در قشم باعث شده است که برای حضور قدرتمندانه در رقابت های آتی برنامه ریزی های دقیقی از سوی هیات ووشو منطقه آزاد قشم صورت بگیرد.
به گفته رئیس هیئت ووشو منطقه آزاد قشم، تیم هیئت ووشو این منطقه با ترکیب ام البنین شجاعی در وزن52 کیلو و ستایش خوشبخت در وزن48 کیلو در رشته ساندا(مبارزه)  با مربیگری پريسا تقی زاده و سرپرستی زهرا سیروس دخت و همچنین خانم اشگرف بعنوان داور و عضو هیئت ژوری به این مسابقات اعزام شدند.
گفتنی است؛ در رده سنی پسران نیز هئیت ووشو منطقه آزاد قشم با اعزام چهار بازیکن درمسابقات انتخابی که از تاریخ  15لغایت 17تیرماه جاری برگزار شد، حضور پیدا کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :