صورت های مالی منتهی به اسفند 99 کیش ایر تصویب شد

در نشست مجمع عمومی سالیانه شرکت هواپیمایی کیش، گزارش عملکرد و صورت های مالی مربوط به سال مالی منتهی به 30 اسفند سال 1399 مطرح و مورد تصویب قرار گرفت .

به گزارش فرینا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل شرکت هواپیمایی کیش، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام کیش ایر مربوط به سال مالی منتهی به 99 با حضور حمیدرضا مومنی مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی و دادگستری، کاپیتان ابراهیم سیه جانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل کیش ایر اعضای هیأت مدیره، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت هواپیمایی و نمایندگان سازمان حسابرسی و خصوصی سازی برگزار شد.

مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در هواپیمایی کیش گفت: بازگشت دو هواپیمای زمینگیر شده شرکت آن هم توسط نیروهای داخلی، نشان از عزم بالای تیم جدید برای توسعه فعالیت های شرکت دارد که شایسته تقدیر است و امیدواریم با همین ترتیب ادامه پیدا کند.

حمیدرضا مومنی با اشاره بر ضرورت توسعه ناوگان شرکت بر امکان تامین سرمایه لازم از طریق بازارهای مالی تاکید کرد.      

در این نشست گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی توسط حسابرس قانونی سازمان حسابرسی قرائت شد، سپس صورت های مالی حسابرسی شده توسط حجت اله نجاری عضو هیات مدیره و معاون اداری و مالی کیش ایر ارائه شد و مورد تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

همچنین گزارش عملکرد هیأت مدیره در سال گذشته و برنامه های آتی شرکت هواپیمایی کیش نیز در این نشست قرائت شد.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :