تلاش دولت در جهت تسهیل چالش های شهرک های صنعتی

استاندار خوزستان، گفت: دولت تلاش دارد امور و چالش های شهرک های صنعتی در جهت توسعه و کارآفرینی را تسهیل نماید تا واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل، وارد چرخه تولید شوند.

به گزارش فرینا، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست تسهیل موانع تولید با اشاره به انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: برای برطرف کردن مشکلات و موانع سرمایه‌گذاران ابتدا می بایست قوانین را اصلاح کنیم و در صورت عدم کار ساز بودن قوانین، می‌توان از طریق ستاد تسهیل و ستاد اقتصاد مقاومتی که حکم حکومتی دارد در جهت رفع مشکلات سرمایه‌گذاران، گام برداریم.

سلیمانی دشتکی تأکید کرد: مدیران خوزستانی به منظور ایجاد فرصت‌های جدید شغلی، گره‌گشای کارآفرینان و تولیدکنندگان باشند نه اینکه خودشان گره ای سر راهشان ایجاد کنند.

وی  هدف از تشکیل جلسات ستاد تسهیل، رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال در شهرستان‌ها را رونق تولید عنوان که با مانع زدایی در راه سرمایه گذاری ایجاد خواهد شد و افزود: بانک‌ها باید به مصوبات ستاد تسهیل عمل کنند در غیر این صورت شرکت متقاضی می‌تواند از بانک به دلیل اجرا نکردن مصوبات این ستاد ، شکایت کند.

استاندار خوزستان اجرای مصوبات ستاد ملی تسهیل را الزامی دانست و افزود: بانک‌ها می بایست به این مصوبات عمل کنند تا شاهد حل مشکلات واحدهای تولیدی باشیم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو