مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید سرزده و سحرگاهی از سه طرح شهری در قشم:

کار و فعالیت مدیران در سازمان منطقه آزاد قشم تعطیلی ندارد و همه ما باید 24 ساعته پای کار باشیم

  • شنبه 2 مرداد 1400 - 10:43
  • قشم
  • 0 دیدگاه
در ادامه بازدیدهای مستمر و سر زده علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از فعالیت های جاری و عمرانی در جزیره قشم، سحرگاه روز پنجشنبه طرح جهادی تحت عنوان « قشم پاک، قشموند مسوول » با هدف نگهداشت فضای سبز شهر قشم و همچنین یک کمپ پارک و یک پارک شهری در قشم مورد بازدید وی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم به نقل از شمانیوز، علی درویش پور در بازدید از طرح جهادی « قشم پاک، قشموند مسوول » در محل میدان حافظ - بلوار گلستان این طرح را نمونه ای از فعالیت های جهادی موفق در این سازمان دانست و گفت: کار و فعالیت مدیران در سازمان منطقه آزاد قشم تعطیلی ندارد و همه ما باید 24 ساعته پای کار باشیم تا شهروندان عزیز قشمی در آسایش، آرامش و امنیت زندگی کنند.
وی با اشاره به اینکه مدیران این سازمان باید به صورت شبانه روزی در حوزه های مسئولیتی خود در خدمت مردم باشند، افزود: ظرفیت برای خدمت رسانی به مردم در همه حوزه ها در جزیره قشم بسیار بالاست و اگر ما بخواهیم به صورت سنتی و کارمندی به وظایف خودمان نگاه کنیم، این ظرفیت خالی و امور مردم بر زمین باقی می ماند. 
درویش پور در این بازدید  تمیز بودن و آراستگی سطح شهر شامل معابر، میادین، خیابان ها و کوچه ها را یکی از مهمترین وظایف مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم خواند و تصریح کرد: جذابیت و زیبایی شهر قشم به عنوان مرکز جزیره می تواند یکی از عوامل و محورهای توسعه گردشگری جزیره باشد.
براساس این گزارش در بخشی از طرح جهادی « قشم پاک، قشموند مسوول » شامل هرس کردن فضای سبز، زیباسازی، نظافت معابر، گلکاری و سرزنی چمن، افزون بر 50 نیروی خدمات شهری و فضای سبز در بلوار گستان شهر قشم شرکت دارند. 
براساس این گزارش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بازدیدهای روز پنجشنبه خود از کمپ پارک آفتاب 2 قشم نیز بازدید کرد.
علی درویش پوردر این بازدید کمپ پارک ها را از مهم ترین جاذبه های گردشگری خواند و بر ضرورت فراهم ساختن امکانات رفاهی برای گردشگران و ایجاد نماها و فضاهای شاد و زیبا در کمپ پارک های قشم  تاکید کرد.
در این بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از محل ایجاد صفحه نمایش آبی (واتر اسکرین) که آب نما و تصاویر را همراه با موزیک در معرض تماشای گردشگران قرار می دهد، دیدن و رهنمودهای لازم را به مسئولان ذیربط  ارائه کرد.
بازدید از پارک شهری یاس در شهرک نریمان قشم آخرین برنامه بازدید های علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در سحرگاه روز پنجشنبه بود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این بازدید بر ضرورت نگهداری و نظافت و زیباسازی پارک های داخل شهر قشم تاکید کرد.
پارک یاس در میدان شهید سپهبد قاسم سلیمانی در شهرک نریمان قرار گرفته و نمای شهر قشم و دریا به خوبی از این پارک قابل تماشاست.
گفتنی است علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم را در این بازدیدها جعفر امیرآبادی مدیر حوزه مدیرعامل، محرم بهاروند معاون فنی و زیربنایی، تورج امانی مدیر تشریفات و امور نمایشگاه ها، شاهد ملازم سرپرست امور شهری و روستایی، عباس رنجبر مدیرعامل شرکت تعاونی کارمندان و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم  همراهی می کردند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :