تولید عطر و ادکلن با نگاه صادرات محور در منطقه آزاد قشم

یک تولیدی و صنعتی در منطقه آزاد قشم با اعتباری بالغ بر 136 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 35 نفر روز دوشنبه (4 مردادماه) توسط رییس جمهوری به صورت ویدیو کنفرانسی افتتاح شد.

به گزارش فرینا، این طرح صنعتی در حوزه تولید عطر، اودکلن و لوازم آرایشی در راستای ایجاد محصولات جدید تحت برندهای جدید جهت حضور در بازارهای داخلی به بهره برداری رسید.

واحد صنعتی «نگین عطر آرا قشم» با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر 136 میلیارد ریال واقع در شهرک صنعتی فجر و با اشتغالزایی برای 35 نفر نیروی کار بومی فعالیت خود را آغاز کرده و سالانه میزان قابل توجهی ارزش افزوده به همراه خواهد داشت.

این شرکت تولیدی صنعتی در فاز نخست فعالیت خود، تولید و بسته بندی انواع عطر، ادکلن و اسپری را انجام خواهد داد و در آینده ای نزدیک با توسعه فعالیت های خود محصولات آرایشی از قبیل ریمل، بادی اسپلش و... تولید می کند.

با برنامه ریزی و اجرای طرح های صنعتی، حداکثر بهره برداری از ترکیب نیروی کار، مواد اولیه مرغوب، تجهیزات و ماشین آلات، رونق اقتصادی در این منطقه حاصل می شود.

تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با هدف تامین نیاز بازارهای داخلی با نگاهی صادرات محور جهت حضور در بازار کشورهای منطقه یکی از برنامه زیری های صورت گرفته در منطقه آزاد قشم است که طی سال های گذشته با سرعت بیشتری در حال انجام است.

گفتنی است، در آیین ویدیو ویدیوکنفرانسی با حضور رییس جمهوری، 9 پروژه در منطقه آزاد قشم،  با اعتبار ارزی 16 میلیون دلار و ریالی 2 هزار و 379  میلیاردی در پنج حوزه عمرانی، خدماتی، تولیدی، شیلاتی و گردشگری به بهره‌برداری رسید.

یادآور می‌شود، منطقه آزاد قشم پیش‌ازاین در پنج مرحله از افتتاح‌های ریاست جمهوری در دولت تدبیر و امید با 78 پروژه افتتاحی به اعتبار ریالی 74 هزار و 630 میلیاردی و ارزی 393 میلیون یورو و 281 میلیون دلاری، 14 پروژه کلنگ زنی به ارزش 172ارزی میلیون دلار و ارزش ریالی 32 هزار و پنج میلیارد ریال و  76 پروژه در حال اجرا با رقم سرمایه‌گذاری 495 میلیون دلار، 223 میلیون یورو و  19 هزار و 185 هزار میلیارد ریال، در دو بخش دولتی و خصوصی حضورداشته است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو