فعالیت مستمر مرکز پزشکی خلیج فارس قشم و خدمات دهی به مراجعین

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم گفت: فعالیت بیمارستان خلیج فارس قشم که چهارشنبه (6 مردادماه) برای ساعاتی به دلیل نبود کادر درمان متوقف شده بود، از سر گرفته شد و فعالیت مستمر مرکز پزشکی خلیج فارس و خدمات دهی به مراجعین ادامه دارد.

به گزارش فرینا، مهدی زارعی افزود: وقفه خدمات‌رسانی در قسمت ویزیت درمان به دلیل خستگی شدید و نبود کادر درمان رخ داد که پس از طی ساعاتی به روال طبیعی برگشت.

زارعی  با بیان اینکه وقفه در خدمات این مرکز درمانی کمتر از 6 ساعت به طول انجامید، تصریح کرد: خدمات این بیمارستان به مراجعان مورد پایش قرار دارد و هم‌اکنون مشکلی در فرآیند پذیرش بیمار وجود ندارد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم اظهار داشت: بعد از ظهر پنج‌شنبه بیش از 60 بیمار مشکوک به کووید-19 به مرکز مراجعه و خدمات لازم را دریافت کردند و بیماران دارای شرایط حاد به بیمارستان پیامبر اعظم(ص) منتقل شدند.

زارعی با بیان اینکه واگذاری این مرکز درمانی با بررسی فنی ـ تخصصی و تصمیم هیات مدیره سازمان ممکن می‌شود، افزود: در واگذاری این مرکز به حفظ منافع مردم منطقه و تسهیل خدمات به بیماران تاکید می شود.

وی تاکید کرد: به هیچ وجه تعطیلی بیمارستان جی‌جیان در دستور کار نبوده و نیست و درخواست‌های واگذاری نیز با حساسیت بالای فنی و تاکید بر منافع مردمی و تسهیل خدمات‌دهی مورد بررسی و اعلام نظر قرار خواهند گرفت.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :