مدیر دبیرستان دانا و توانا چابهار؛

فعالیت آموزشی دبیرستان دانا و توانای چابهار آغاز شد

مدیر دبیرستان دانا و توانا وابسته به دانشگاه بین‌المللی چابهار گفت: فعالیت آموزشی این دبیرستان با توجه به شرایط کرونایی موجود در جنوب سیستان و بلوچستان حدود 2 ماه جلوتر از مهرماه به صورت برخط (آنلاین) آغاز شد.

به گزارش فرینا به نقل از روابط عمومی دانشگاه بین المللی چابهار، داود بهادری در خصوص شروع برنامه‌های آموزشی دبیرستان دانا و توانا افزود: کلاس‌های دانش‌آموزان پایه دوازدهم از روز یکشنبه سه مردادماه از طریق سامانه آموزش‌های مجازی دانشگاه آغاز شده است.

بهادری ادامه داد: با توجه شرایط کرونایی در راستای حفظ سلامت دانش‌آموزان و خانواده‌ها، برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین (برخط) پیش‌بینی شده است.

مدیر دبیرستان دانا و توانای منطقه آزاد چابهار در خصوص شروع برنامه‌های آموزشی این دبیرستان 2 ماه مانده به مهرماه را آموزش تکمیلی و جمع‌بندی تمامی دروس پایه دهم، یازدهم و دوازدهم برای آمادگی هر چه بهتر دانش‌آموزان برای حضور در کنکور 1401 اعلام کرد.

بهادری همچنین گفت: تمامی برنامه‌های آموزشی و پرورشی این دبیرستان برای همه پایه‌ها، قبلا برنامه‌ریزی شده است.

وی درباره شروع کلاس‌های دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم نیز افزود: کلاس‌های دانش‌آموزان پایه دهم با هدف جمع بندی دروس مهم متوسطه دوره، از 6 شهریور ماه و کلاس‌های جمع بندی دروس دهم برای دانش آموزان پایه یازدهم از یکم شهریورماه آغاز خواهد شد.

مدیر دبیرستان دانا و توانای منطقه آزاد چابهار همچنین فرصت باقی مانده برای ثبت نام دانش‌آموزان دهم و یازدهم متقاضی ورود به دبیرستان را 26 مردادماه جاری اعلام کرد. دانش آموزان می‌توانند از طریق سامانه ثبت‌نام به نشانی http://highschool.iuc.ac.ir/ برای انجام مراحل مصاحبه و تست‌های علمی و هوش، پیش‌ثبت نام کنند.

بهادری همچنین افزود: آزمون مرحله نخستِ میان‌پایه دبیرستان دانا و توانا دانشگاه بین‌المللی چابهار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

وی درباره زمان برگزاری آزمون‌های میان‌پایه بعدی نیز گفت: آزمون میان‌پایه دانش‌آموزان یازدهم یکشنبه 31 مردادماه و آزمون مرحله دوم میان‌پایه دانش‌آموزان دوازدهم 26 شهریور ماه به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مدیر دبیرستان دانا و توانای منطقه آزاد چابهار در خصوص آزمون های میان پایه دانش آموزان دوازدهم افزود: برای دانش‌آموزان دوازدهم 2 آزمون میان پایه (مرحله اول و مرحله دوم) و برای دانش آموزان یازدهم یک آزمون پیش‌بینی شده است. دانش‌آموزان در صورت برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ثابت 05435314402 و یا تلفن همراه 09907109519 تماس حاصل کنند.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو