38.9 هزار مترمربع اراضی خالصه دولتی در درگهان و تورگان قشم رفع تصرف شد

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: پنج قطعه از اراضی خالصه دولتی واقع منطقه بندرگاه شهر درگهان و خارج از محدوده طرح هادی روستای تورگان در جزیره قشم مجموعا به مساحت 38هزار و 937 متر مربع رفع تصرف شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاري برنا، مصطفی مازندرانی ارزش تقریبی این پنج قطعه اراضی رفع تصرف شده را جمعا 762میلیارد و 240 میلیون ریال اعلام کرد وافزود: رفع تصرف این اراضی وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و با همکاری مامورین کلانتری 12 شهر درگهان و یگان امداد نیروی انتظامی قشم انجام شد.
مازندرانی یادآور شد: چهار قطعه از این تعداد قطعات رفع تصرف شده واقع در جاده ساحل جنوبی، روستای تورگان، جاده دسترسی به روستای دفاری جمعا به مساحت 37 هزار و 437 متر مربع به ارزش تقریبی 748 میلیارد و 740 میلیون ریال است که عملیات رفع تصرف و تخریب کامل دیوار کشی، سازه های بلوکی و سد و بند خاکی این اراضی از سوی ماموران این یگان بدون حادثه یا مشکلی صورت گرفت.
وی یک قطعه دیگر از این پنج قطعه رفع تصرف شده را واقع درمنطقه بندرگاه شهر درگهان به مساحت 1500 مترمربع  به ارزش تقریبی  13 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این اراضی نیز از سوی ماموران این یگان بدون حادثه یا مشکلی با تخریب کامل پی سنگی آنها، رفع تصرف شده است.
رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر تداوم این این گونه اقدامات برای احقاق حقوق مردم جزیره از حمایت های قانونی رضا صفایی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همچنین از فرماندهی انتظامی این شهرستان و سایرمسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :