به مناسبت روز خبرنگار؛

دیدار اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های استان گیلان با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی

به مناسبت روز خبرنگار و اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات گیلان و جمعی از مدیران مسئول پیشکسوت نشریات مکتوب با مهندس اکبری مقدم رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار و گفتگو کرند.

به  گزارش فرینا، در این نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری ایرنا بیان کرد: استان گیلان خوشبختانه از ظرفیت رسانه های توانمند و همدل برخوردار بوده که همواره در مسیر توسعه آبادانی و امید آفرینی تلاش کرده اند.

علی اوسط اکبری مقدم در ادامه با استقبال از نقد سازنده از سوی اصحاب رسانه خاطرنشان کرد : ماهیت رسانه اطلاع رسانی دقیق و جلوگیری از انحرافات بوده که اصحاب رسانه با بررسی همه ابعاد و ارائه نقد صحیح از هدر رفت منابع و زمان جلوگیری کرده و همگام با مسئولین در راستای خدمت به مردم تلاش می کنند.

اکبری مقدم، به نقش رسانه در توسعه همه جانبه منطقه آزاد انزلی اشاره و تاکید کرد: منطقه آزاد انزلی به عنوان یکی از بزرگترین بنگاه های اقتصادی کشور نقش مهمی در اقتصاد ملی داشته که اصحاب رسانه در این امر با آگاهی بخشی نقش موئثری در تحقق این امر دارند و  با توجه به برنامه های تدوین شده قطعآ سهم منطقه آزاد انزلی در تجارت بین الملل بیشتر خواهد شد و مردم کشورمان به خصوص استان گیلان بیش از پیش از مزایای منطقه آزاد انزلی بهره مند خواهند شد.

وی در ادامه به افزایش سرعت تکمیل راه آهن رشت به بندر کاسپین اشاره و بیان کرد: قسمتی از این پروژه در اختیار سازمان منطقه آزاد انزلی بوده که زیر سازی و اقدامات فنی آن به پایان رسیده و به منظور  ریل گذاری به شرکت پیمانکار تحویل داده شده و در خارج از محدوده منطقه آزاد انزلی نیز در حوزه زیر ساخت 85 درصد پیشرفت فیزیکی محقق شده است.

گفتنی است؛ اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان و پیشکسوتان رسانه در این دیدار از تعامل و همراهی همه جانبه سازمان منطقه آزاد انزلی در حوزه های روابط عمومی و اطلاع رسانی از طریق انعکاس دقیق اخبار و آگاهی بخشی تقدیر بعمل آورده و در پایان این مراسم از اصحاب رسانه حاضر در این نشست تجلیل شد.

لازم به ذکر است؛ اکبری مقدم با درخواست اعضای هیات مدیره مبنی بر همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی در اجرای برنامه های آموزش خبرنگاران و در اختیار قرار دادن فضای آموزشی، برگزاری دوره های تخصصی ویژه خبرنگاران و معافیت اعضای خانه مطبوعات و رسانه های گیلانی از پرداخت ورودی به فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی موافقت بعمل آمد.

خبرنگار منطقه آزاد انزلی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو