با دستور ویژه مدیرعامل منطقه آزاد قشم انجام شد؛

تجهیز سالن ورزشی «حجاب» قشم برای واکسیناسیون

پیرو برگزاری جلسه ویژه ستاد مقابله با کرونا قشم و با دستور ویژه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم سالن ورزشی حجاب به عنوان دومین مرکز واکسیناسیون شهر قشم در حال تجهیز است.

به گزارش فرینا، با توجه به اهمیت اجرای طرح واکسیناسیون کرونا، سالن ورزشی حجاب با هدف تأمین آرامش بیشتر شهروندان و صرف زمان کمتر برای اجرای این طرح راه اندازی می شود.
هدف از راه اندازی این مرکز تسریع فرآیند واکسیناسیون، صرف زمان کمتر برای متقاضیان، جلوگیری از تجمع و  بهبود دسترسی و همچنین ایجاد تسهیلات رفاهی برای شهروندان قشم می باشد.
گفتنی است، علی درویش پور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم پیش از این و در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان قشم گفته بود؛ رفع نیازهای شبکه بهداشت قشم در اولویت این سازمان است و همه معاونت ها و منابع این سازمان آماده تامین کمبودها و امکانات ضروری مورد نیاز بخش بهداشت و درمان هستند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین تاکید کرده بود که تمامی ظرفیت های موجود در سازمان منطقه آزاد قشم برای تجهیز و توسعه مراکز درمانی جهت قطع زنجیره کرونا، درمان و واکسیناسیون در اختیار ستاد کرونای شهرستان قرار خواهد گرفت.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :