مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

ایجاد اشتغال برای جامعه محلی به ویژه فرزندان خانواده ایثارگران قشم از اولویت هاست

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ایجاد اشتغال برای جامعه محلی و ساکنان جزیره قشم، به ویژه فرزندان و اعضای خانواده های شهدا و ایثارگران جزیره یکی از اولویت ها است.

به گزارش فرینا به نقل از فکر اقتصادی، علی درویش پور در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با وی، اظهار کرد: رفع نیازها و مشکلات و ارائه خدمات مناسب به خانواده ایثارگران یک تکلیف و وظیفه عمومی است.
درویش پور ادامه داد: برای انجام این دست کارها نیازی به بخشنامه و دستورالمعل نیست و تنها با اراده و برنامه ریزی می توانیم بهترین فعالیت ها را در قبال خانواده شهدا و ایثارگران اجرایی کنیم.
وی همچنین با اشاره به موضوع ساماندهی گلزار شهدا قشم، افزود: انجام این پروژه عمرانی با سرعت در حال انجام است و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان با اشاره به اهمیت اشتغالزایی برای جامعه محلی به ویژه اعضای خانواده ایثارگران، خاطرنشان کرد: خوشبختانه سازمان منطقه آزاد قشم بسیار جلوتر از بندهای مطرح شده در تفاهم نامه همکاری میان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، به ارائه خدمات پرداخته است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان نیز در این جلسه از فعالیت های مثبت و تلاش های سازنده سازمان منطقه آزاد قشم جهت رفع مشکلات و ارائه خدمات مناسب به خانواده شهدا و ایثارگران قدردانی نمود.
عطا ناوکی، ابراز امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت های اقتصادی موجود در منطقه آزاد قشم شرایط در راستای اعطای تسهیلات با هدف انجام فعالیت اقتصادی و یا ایجاد اشتغال برای فرزندان خانواده های ایثارگران فراهم شود.
 ناوکی در پایان پیشنهاد بررسی مفاد تفاهم نامه میان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد جهت بومی سازی آن را مطرح کرد.
گفتنی است؛ جلسه علی درویش پور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با حضور جمعی از معاونان و مدیران دو مجموعه و در راستای هماهنگی و عمل به تفاهم نامه همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور بود.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :