مزایده عمومی «بهره برداری از پروژه آبگرم شهرستان شوط بصورت اجاره» نوبت اول

مزایده عمومی «بهره برداری از پروژه آبگرم شهرستان شوط بصورت اجاره» نوبت اول، توسط سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ماکو منتشر شد.

به گزارش فرینا، سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ماکو در نظر دارد با استناد به بند 6 صورتجلسه نشست 152 هیأت مدیره محترم و صورتجلسه کمیسیون معاملات به شماره 4866/1/100/1400 مورخ 27/02/1400، «بهره برداری از آبگرم شوط» را برابر مشخصات، شرایط و قیمت کارشناسی ذکر شده در جدول شماره 1 از طریق مزایده عمومی در سامانه تدارک الکترونیک دولت(ستاد) به آدرس  www.setadiran.ir  با شماره مزایده 5000094667000002 و شماره مزایده مرجع 0010607 به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط بصورت اجاره واگذار نماید؛ لذا از متقاضيان محترم دعوت به عمل می آید در صورت تمایل، مطابق شرایط زیر نسبت به خرید اسناد مزایده اقدام نمایند.
متقاضیان محترم می بایست نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور و تهیه گواهی امضا الکترونیکی (توکن) اقدام و در مزایده به صورت الکترونیکی شرکت نمایند.
1-    دستگاه مزایده گذار : سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ماکو
2-     موضوع مزایده: مزایده عمومی «بهره برداری از پروژه آبگرم شهرستان شوط بصورت اجاره» 
3-    مبلغ تضمين شركت در مزایده: تضمين شركت در مزایده به میزان 5 درصد قیمت پایه اجاره سه ساله تعیین گردیده است که بایستی مطابق جدول شماره یک به صورت نقدی به حساب شماره 0213011850001 نزد بانک صادرات به نام سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی ماکو، واریز گردیده و ارائه گردد.
4-   هزینه خرید اسناد مزایده: واریز مبلغ 500،000 (پانصد هزار) ریال به حساب شماره 5419926396 بانک ملت، به نام سازمان منطقه آزاد تجاری-صنعتی ماکو
5-   مهلت واریز وجه خريد اسناد مزایده: از تاریخ 16/06/1400 لغایت 29/06/1400
-    آگهی های نوبت اول و دوم به ترتیب در تاریخ های 10/06/1400 و 15/06/1400 در روزنامه "جهان صنعت" و "صنعت  توریسم" در نوبت اول و دم چاپ می گردد و بطور هم  زمان در سایت رسمی سازمان منطقه آزاد ماکو و سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد( به آدرس www.setadiran.ir  اطلاع رسانی خواهد شد.
6-    نحوه دريافت اسناد مزایده: پس از واريز هزینه اسناد مزایده، در سامانه ستاد  اسناد قابل دانلود بوده که پس از تکمیل، مجدا در سامانه ستاد بارگذاری خواهد شد.
7-    مهلت ارسال اسناد مزایده: روز دوشنبه مورخ 29/06/1400 است.
8-    تاریخ، مکان و نحوه بازگشایی اسناد مزایده: پاکات دریافتی رأس ساعت 12:00 روز سه شنبه مورخ 30/06/1400 در سالن کنفرانس ساختمان شماره یک سازمان، بازگشایی خواهند گردید.
تبصره 1: حضور هر يك از مزایده گران یا يك نفر نماينده از طرف ایشان، در جلسه بازگشایی پاکات (با مدارک شناسایی و رعایت پروتکل های بهداشتی) آزاد است.
تبصره 2: سازمان منطقه آزاد ماکو در رد يا قبول هر يك از پيشنهادها طبق قوانين و مقررات سازمان مختار است.
تبصره 3: پس از انقضای مدت مقرر در آگهی امکان بارگذاری اسناد مقدور نمی باشد.
9-    ساير اطلاعات و جزئيات مربوط در اسناد مزایده مندرج است.
10-  جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 3100-044، داخلی 227، آقای مهندس باقری (دبیرکمیسیون معاملات سازمان) تماس حاصل فرمائید.
11-  کلیه هزینه های مربوط به اطلاع رسانی های مزایده در روزنامه های کثیر الانتشار و ... برعهده برندگان مزایده خواهد بود.


 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :