حضور موسسه «توسعه کسب و کار رویش کوثر» در منطقه آزاد اروند

مدیرعامل «مرکز نوآوری اروند تک»، از حضور رئیس هیأت مدیره موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر جهت همکاری با این مرکز در منطقه آزاد اروند، خبر داد.

به گزارش فرینا، حسام سردارلو با اشاره به سوابق موثر و درخشان موسسه توسعه کسب و کار رویش خصوصا در رونق مشاغل روستایی افزود: هدف از این نشست جذب سرمایه گذاری گروه موسسه رویش کوثر وابسته به بنیاد شهید برای کسب و کارهای نوپا در منطقه آزاد اروند است.

سردارلو با اشاره به اینکه موسسه مذکور توانسته در نقاط مختلف کشور سرمایه گذاری های خوبی برای خانواده های ایثارگران انجام دهد، اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرهای آبادان و خرمشهر بواسطه جنگ تحمیلی دچار خسارت های بسیاری شدند، نسل بعد نیز همچنان درگیر تبعات ناشی از آن ایام است،به همین خاطر از موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر درخواست کردیم که طی همکاری مشترک با مرکز اروند تک، از این عزیزان حمایت کند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا به الان این گروه مساعدت خود را اعلام کرده اند و در حال حاضر نیز در جزیره مینو با پرداخت 50 میلیون تومان سرمایه بلاعوض به خانواده های ایثارگر در زمینه ایجاد مزرعه پرورش بوقلمون با آنها همکاری می کنند.

مدیرعامل مرکز نوآوری اروند تک، تصریح کرد: مرکز ما یک طرح نوآورانه در زمینه پرورش جلبک و میگو گلخانه ای را با موسسه توسعه کسب و کار رویش کوثر مطرح کرده و قول همکاری را از آنها گرفته تا بتوانیم حمایت از کسب و کارهای کوچک به صورت گسترده را در منطقه آزاد اروند، انجام دهیم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :