انتخابات اتحادیه های صنفی خرمشهر برگزار شود

معاون اقتصادی و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: اتحادیه هایی که زمان هیأت مدیره آنها در خرمشهر به اتمام رسیده هرچه سریع تر نسبت به انجام مقدمات قانونی برگزاری انتخابات، اقدام کنند.

به گزارش فرینا؛ در جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف خرمشهر به ریاست جبار سالم پور معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با ابلاغ مصوباتی تشکیل شد.

سالم پور در این نشست از تشکیل کارگروه قیمت‌گذاری اتحادیه‌های صنوف در شهرستان خرمشهر خبر داد و افزود: این کارگروه، قیمت‌گذاری اتحادیه‌های صنوف در شهرستان خرمشهر را مورد بررسی قرار می دهد و پس از مشخص شدن قیمت‌ها، برای تایید نهایی در کمیسیون نظارت مطرح خواهد کرد.

وی همچنین با تأکید بر برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی اظهار داشت: اتاق اصناف و کسانی که متولی موضوع انتخابات اتحادیه ها هستند، هرچه سریع تر نسبت به انجام مقدمات قانونی برگزاری انتخابات اتحادیه هایی که زمان هیأت مدیره آنها در خرمشهر به اتمام رسیده، اقدام کنند.

سالم پور با اشاره به تمرکز و هم افزایی هرچه بیشتر در راستای توسعه و رونق اصناف، خاطرنشان کرد: برای توسعه و رشد اقتصادی بازار خرمشهر می بایست ته لنجی و بازار الکترونیک و مجازی راه اندازی شود.

معاون اقتصادی و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، ادامه داد: در ارتباط با راه اندازی ته لنجی خرمشهر، ابتدا بنا بر اولویت بندی بازار سیف، فردوسی و صفا مورد بررسی قرار گرفت و امیدواریم با توجه به تشکیل کمیسیونی در اتاق بازرگانی این شهرستان، تصمیمات خوبی گرفته شود و جهت تصویب نهایی به کمسیون نظارت ارجاع شود.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :