آغاز واکسیناسیون کارکنان واحد‌های صنعتی در منطقه آزاد اروند

مدیر توسعه نواحي صنعتي سازمان منطقه آزاد اروند از آغاز طرح واکسیناسیون کارکنان و كارگران شاغل در واحد‌های صنعتی مستقر در سایت های صنعتی منطقه آزاد اروند، خبر داد.

به گزارش فرینا، رضا صلبوخی با اعلام این خبر افزود: این طرح با همت و تلاش دفتر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی (HSEE) مدیریت توسعه نواحی صنعتی و مرکز بهداشت شهرستان خرمشهر آغاز شد.

صلبوخی، اجرای این طرح را با هدف حفظ سلامت و ایجاد آسودگی خاطر کارکنان و کارگران و ایجاد محیط امن کاری و جلوگیری از توسعه و انتشار کرونا و وقفه در تولید عنوان کرد و اظهار داشت: کارشناسان بهداشت حرفه ای و واحد پیشگیری مرکز بهداشت خرمشهر، دفتر بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی (HSEE)، مدیریت توسعه نواحی صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند با هدف ایمن سازی سرمایه های انسانی این مراکز، اقدام به واکسیناسیون در سایت صنعتی خرمشهر نمودند .

مدیر توسعه نواحی صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند درخصوص عبور از بحران کرونا و بازگشت به زندگی عادی، تصریح کرد: بی شک با واکسینه کردن کارکنان و رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط‌های کاری، دغدغه‌ ابتلای کارکنانو کارگران به ویروس منحوس کرونا به حداقل خواهد رسید.

صلبوخی،خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم طی چند روز آینده با همکاری شبکه بهداشت شهرستان آبادان برای واحد های صنعتی مستقر در سایت صنعتی آبادان نیز این اقدام اجرایی گردد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :