اردوی آموزشی تئاتر «خارَک» برگزار شد

مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری اردوی تئاتر «خارَک» با حضور استاد «حامی علی زاده» مدرس بدن آگاه، بازیگری و ابر هدف در منطقه خبر داد.

به گزارش فرینا، حمید بحرینی ضمن اعلام این خبر افزود: گروه «خارَک» با داشتن بیش از 20 عروسک عظیم جثه، تصمیم دارد تا از این عروسک ها در راستای رسالت خود که همانا تولید محتوا در خدمت جامعه است، استفاده کند.
وی در خصوص اهداف برگزاری اردوی این گروه نمایشی، اظهار داشت: این دوره با هدف طراحی فرم ویژه عروسک های غول پیکر، تولید نمایش خلاق و کمک به ایده پردازی جهت کار با عروسک های غول پیکر، برگزار شد.

بحرینی تصریح کرد: دوره مذکور چند روز متوالی به صورت فشرده برگزار و حاصل آن ایده پردازی بر اساس داستان بومی، طراحی فرم، ابداع حرکات خلاق ویژه عروسک و در نهایت تولید یک اثر نمایشی با عروسک غول پیکر است.

مدیرتوسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه عروسک ها از کودکی همراه و همراز ما بوده اند، اذعان داشت: عروسک ها از دیرباز همدم و دوست صادق انسان ها بوده اند و هرگز دروغ نمی‌گویند. درست است که عروسک ها می‌توانند نشاط زیادی ایجاد کنند؛ اما باید گفت رسالت آنها بیش تر از سرگرمی است؛ یکی از انواع این عروسک ها، عروسک های غول پیکر هستند که باتوجه به ارتفاع و جثه عظیم خود باعث جلب توجه و تاثیر گذاری بیشتری بر مخاطبین خود می‌شوند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :