رفع تصرف 5740 مترمربع اراضی خالصه دولتی در روستاهای جی جیان و دولاب قشم

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف پنج هزار و 740 متر مربع اراضی خالصه دولتی واقع درخارج از محدوده طرح هادی روستاهای جی جیان و دولاب قشم خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از فکر اقتصادی، مصطفی مازندرانی ارزش تقریبی مجموع این اراضی رفع تصرف شده را که سه قطعه آن در روستای جی جیان و یک قطعه آن در روستای دولاب قرار دارد، افزون بر 11 میلیارد و 330 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: رفع تصرف این اراضی دراجرای دستور مورخ  دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم مبنی بر رفع تصرف اراضی ملی و دولتی  و با همکاری ماموران کلانتری 12 شهر درگهان و یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان قشم انجام شد.
وی با تشریح جزئیات این اراضی رفع تصرف شده افزود: سه قطعه از این اراضی خالصه دولتی واقع درخارج از محدوده طرح هادی روستای جی جیان به مساحت چهارهزار و 850 مترمربع به ارزش تقریبی 9 میلیارد و 550 میلیون ریال و یک قطعه آن واقع در خارج از محدوده طرح هادی روستای دولاب به مساحت 890 متر مربع به ارزش تقریبی یک میلیارد و 780 میلیون ریال بوده است.
رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: این اراضی که در حد پی سنگی، سنگ چینی، دیوارکشی و سد و بند بوده است،  پس از استعلامات مورد نیاز بدون هیچگونه تلفات و خسارات جانی و مالی از سوی ماموران این یگان رفع تصرف شد.
مازندرانی با تاکید بر تداوم این این گونه اقدامات برای احقاق حقوق مردم جزیره از حمایت های قانونی رضا صفایی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همچنین از فرمانده انتظامی این شهرستان و سایرمسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو