مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با رییس مرکز پژوهش های مجلس عنوان کرد؛

ضرورت بروزرسانی قوانین مناطق آزاد / مرور سه دهه اجرای قوانین مناطق آزاد در جزیره قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با دکتر نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، به مرور نواقص سه دهه اجرای قانون مناطق آزاد و اقدامات صورت گرفته در حوزه های اقتصادی، عمرانی و گردشگری جزیره قشم پرداختند.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، علی درویش پور در این دیدار بر لزوم انجام اصلاح و بروز نمودن قانون با هدف تسهیل سرمایه گزاری و توسعه اقتصادی و همچنین اجرای منویات مقام معظم رهبری و شعار سال (حمایت از تولید، رفع موانع، پشتیبانی ها) تاکید نمودند.
مدیرعامل سازمان در این دیدار به اهداف و سیاست گذاری های صورت گرفته با هدف دستیابی به توسعه متوازن و ایجاد اشتغال پایدار در جزیره قشم اشاره و نقش مناطق آزاد  در توسعه و ارتقای موقعیت اقتصادی در سطح ملی و منطقه ای را بسیار با اهمیت دانست.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از سعی و تلاش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، مطالبی را در راستای پیشبرد پروژه های عمرانی، زیرساختی و زیربنایی و اقتصادی عنوان نمودند.

نگاهداری با اشاره به ویژگی های کم نظیر جزیره قشم در حوزه های مختلف ارائه طرحی جامع برای حوزه های مختلف و معرفی ایده های اجرایی خاص را برای توسعه و پیشرفت منطقه ضروری دانستند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو