امروز جنگ اقتصادی جایگزین جنگ نظامی شده است

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، در مراسم اختتامیه کمپ تابستانه تولید محتوا مرکز نوآوری «اروند تک»، گفت: امروز ادبیات جنگ تغییر پیدا کرده و جنگ اقتصادی جایگزین جنگ نظامی شده است.

به گزارش فرینا، جبار سالم پور در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد زنان و مردانی که برای اعتلای این مرز و بوم تلاش کردند، خاطرنشان کرد: مرکز نوآوری «اروند تک» در 3 ماه گذشته توانست دوره مهم تولید محتوا را برگزار کند.

سالم پور با اشاره به اینکه امروز ادبیات جنگ تغییر کرده و اگر بخواهیم همانگونه که در 8 سال دفاع مقدس جنگیدیم و پیروز شدیم امروز نیز پیروز میدان باشیم، اظهار داشت: قطعا سازو کار و روش کار جدیدمان را باید تغییر دهیم؛ در دفاع مقدس جنگ ما یک جنگ نظامی بود اما امروز جایش را به جنگ اقتصادی و الکترونیکی داده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر دنیا در حال پیشرفت اقتصادی است و دیگر به سمت و سوی جنگ نظامی پیش نمی رود؛ به همین خاطر ضرروت دارد که ما نیز در این مسیر حرکت کنیم.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، افزود: در همین راستا سازمان منطقه آزاد اروند با کمک معاونت فناوری ریاست جمهوری اقدام به تاسیس مرکز نوآوری «اروند تک» نمود و خوشبختانه در سنواتی که این مرکز در حال فعالیت بوده توانسته توفیقات بسیار ارزنده ای به دست آورد.

سالم پور با تأکید بر اینکه این مرکز نوآوری برنامه های مهم و پراهمیتی را پیش رو دارد، اظهار داشت: این مرکز ارتباط خوبی با مراکز رشد دانشگاهی و مراکز مرتبط با صنعت پیدا کرده که بخشی از کارهای نوآورانه را دنبال می کنند؛ به همین خاطر با توجه به ارتباط مثبت ایجاد شده امیدواریم در آینده با کمک دانشگاه های نسل سوم که بیشتر بر روی کارآفرینان، صنعتگران و اشتغال توجه می کنند؛ بتواند کارهای مفیدی در این زمینه انجام دهند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :