منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز میزبان سرمایه گذاران روسی می شود

عضو هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام البرز با اشاره به برنامه ریزی برای جلب سرمایه گذاری بخش خصوصی اعلام کرد که با رایزنی های صورت گرفته با طرف روسی و توسعه ای که امروز در بخش زیر ساختی در منطقه شاهد آن هستیم، پیام در آینده نزدیک میزبان سرمایه گذاران روسی می شود.

به گزارش فرینا،  ارسلان ذاکری افشار افزود: هدف این است که در کنار جلب سرمایه گذاری های داخلی در پیام، با توسعه هر چه بیشتر زیر ساخت ها بتوانیم شاهد حضور سرمایه گذاران خارجی نیز در این منطقه باشیم.
ذاکری با بیان اینکه رایزنی و برگزاری نشست هایی با سرمایه گذاران دیگر کشورها از جمله روسیه با هدف جلب سرمایه گذاری آنها در منطقه در دستور کار پیام قرار گرفته اظهار داشت: با همین هدف در هفته گذشته نشستی با اعضای اتاق بازرگانی ایران و روسیه صورت گر فته تا مقدمات حضور سرمایه گذاران روس در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با هدف همکاری های متقابل آماده سازی کنیم.
وی افشار ادامه داد: سرمایه گذاری های مشترک در زمینه آی.تی و آی.سی.تی، راه اندازی خط پروازی بین پیام و ساراتف روسیه با هدف صادرات محصولات کشاورزی و تامین مواد اولیه کارخانجات مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پیام از جمله مواردی بوده که در این نشست عنوان و به دنبال محقق ساختن آنها هستیم.
عضو هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام تصریح کرد: رونق تولید و به دنبال آن رشد اشتغال امروز به عنوان مهم ترین برنامه های منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام به صورت جدی در حال انجام است که برای محقق ساختن این مهم به دنبال این هستیم تا زمینه حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی را در این منطقه هر چه بیشتر فراهم کنیم.
منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ظرفیت های مهم اقتصادی و پروازی کشور محسوب می شود.
 فرودگاه پیام البرز در 2 بخش باری و مسافری خدمات ارائه می کند ضمن اینکه بیش از  70 واحد تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی پیام مستقر شده است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو