سرپرست مدیریت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد؛

پیشرفت فیزیکی 50 درصدی پروژه عمرانی احداث بلوار مرکزی طولا

سرپرست مدیریت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه ایمن سازی، بهبود وضعیت راه ها و معابر از اهداف اصلی انجام پروژه «احداث بلوار مرکزی طولا» است، از پیشرفت 50 درصدی این پروژه خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، فرج طهماسبی با بیان این خبر، اظهار کرد: با احداث بلوار طولا، گام بلندی جهت توسعه زیرساخت های حمل و نقل و ایمن سازی معابر در این منطقه برداشته خواهد شد.

طهماسبی با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ادامه داد: این پروژه به طول 2.2 کیلومتر و اعتبار سرمایه گذاری بالغ بر 490 میلیارد ریال حدفاصل میدان ورودی طولا تا میدان صنایع احداث می شود و طبق برنامه ریزی زمان بندی در کوتاه ترین زمان ممکن (تا پایان دی ماه سال جاری) آماده بهره برداری خواهد بود.

وی در ادامه، گفت: احداث کانال دفع آب های سطحی، تجهیزات روشنایی، فضای سبز، ریفیوژ، 5 دهنه پل به عرض 2 متر، دو مسیر تندرو و کندرو و همچنین سایر ابنیه فنی در این پروژه عمرانی پیش بینی شده است.

به گفته سرپرست مدیریت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم؛ بهبود وضعیت زیرساخت ها، بویژه زیرساخت های عمرانی و جاده ای، یکی از اولویت های اصلی سازمان منطقه آزاد قشم برای رسیدن به توسعه متوازن و پایدار در تمام نقاط جزیره می باشد.

گفتنی است؛ آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات عمرانی احداث بلوار مرکزی طولا 27 اردیبهشت ماه 1400 با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد و از آن تاریخ این پروژه بدون توقف در حال اجراست.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :