مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چابهار؛

نمایشگاه عکس اربعین در چابهار راه‌اندازی شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار گفت: به مناسبت دهه آخر ماه صفر نمایشگاه عکس و نقاشی در گالری خانه فرهنگ و هنر کمالان منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

به گزارش فرینا، نصیراحمد ملازهی افزود: حدود 20 اثر عکس از عکاسان مطرح استان که از زائران پاکستانی در هنگام ورود به ایران از مرز میرجاوه ثبت و ضبط شده است در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

ملازهی ادامه داد: همچنین حدود 15 اثر نقاشی از آثار هنرمندان نقاش استان بوده که به صورت ترکیبی در این نمایشگاه در معرض دید علاقه مندان قرار دارد.

وی تصریح کرد: نمایشگاه عکس اربعین با همکاری کانون عکاسان استان و نقاشی با همکاری انجمن تجسمی استان در محل خانه فرهنگ و هنر کمالان دایر شده است.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد چابهار، باتوجه به تفاهم‌نامه‌ایی که سال 97 بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و سازمان منطقه آزاد چابهار با هدف انجام فعالیت‌های‌های فرهنگی و هنری مشترک منعقد شده بود، این نمایشگاه با همکاری کانون عکاسان مستقل و انجمن هنرهای تجسمی استان با اداره کل فرهنگ و ارشاد منطقه آزاد چابهار با حضور معاون محترم فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان، فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از مدیران شهرستان، هنرمندان و علاقه‌مندان افتتاح گردید.

نمایشگاه عکس و نقاشی اربعین تا پایان ماه صفر دایر بوده و بازدید از ساعت 8 صبح تا 20 به طور رایگان برای عموم امکان پذیر است.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو