همزمان با آغاز هفته ملی کودک انجام شد؛

اجرای طرح روستای شاد در جزیره قشم

مدیر ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: همزمان با آغاز هفته ملی کودک طرح روستای شاد با هدف ارتقای سطح سواد حرکتی کودکان و جلوگیری از فقر حرکتی آنها که به علت بحران شیوع کرونا بسیار تشدید شده است در روستاهای جزیره قشم آغاز شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، جلیل حق گویان تکامل جسمانی، عصبی ـ عضلانی، شناختی و عاطفی ـ احساسی کودکان جزیره را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و افزود: تقویت خلاقیت فردی و گروهی و حس همکاری و مشارکت اجتماعی کودکان و آشنایی آنها با ورزش های تخصصی نیز از دیگر اهداف این طرح بشمار می رود.
حق گویان روستای کووه ای جزیره قشم را محل برگزاری اولین دوره این طرح اعلام کرد و یادآور شد: با همکاری شورای اسلامی روستای کووه ای و موسسه دریای علم اندیشان و با حضور 100 نفر کودک در گروه های 20 نفری با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی اولین دوره این طرح در روستای کووه ای قشم برگزار شد.  
وی با تشکر از سمیه شهبازیان رئیس هیات ورزشهای همگانی منطقه آزاد قشم و فائزه بندگار رئیس کمیته توسعه فعالیت بدنی و ورزش کودکان این هیات بخاطر برگزاری شایسته این دوره از طرح روستای شاد بر ضرورت اهتمام و همکاری همه دستگاه های مرتبط با کودکان در جهت ارتقاء کیفیت این طرح تاکید کرد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو