در همایش پدل برد سواران قشم به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری عنوان شد؛

توانمندی قشم برای دستیابی به عنوان نخستین جزیره پدل بردسواران آسیا

همایش پدل برد سواران قشم به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و اعضای هیات مدیره این سازمان برگزار شد.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، همایش پدل برد سواران قشم در دومین روز از هفته گردشگری با طی 10 کیلومتر از سواحل دریایی جزیره هنگام در حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، اعضای هیات مدیره، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، رییس بنادر و دریانوردی شهرستان و جمعی از مدیران این سازمان برگزار شد.
علی درویش پور ضمن تبریک هفته گردشگری، قشم را مهد گردشگری ورزشی با محوریت ورزش‌های دریایی خواند و بیان داشت: اجرای همایش‌های گردشگری و ورزشی ظرفیتی ارزنده برای معرفی جذابیت‌های قشم برای گردشگران داخلی و خارجی است.
درویش پور همچنین از روحیه مشارکت ورزشکاران پدل برد سوار تقدیر کرد و گفت: روند توسعه جزیره با فعالیت‌های مشارکتی مردمی، رشد سریع‌تری خواهد داشت. 
در این همایش، رییس انجمن موج‌سواری ایران با اشاره بر توانمندی جزیره قشم برای تبدیل‌شدن به قطب گردشگری ورزش‌های دریایی گفت: امیدواریم با برگزاری مسابقات پدل برد سواری به میزبانی قشم و حضور منتخبان تیم ملی، این منطقه به قطب گردشگری ورزشی در رشته پدل برد در آسیا تبدیل شود.
علیرضا رستمی، ادامه داد: توسعه بوم گردی‌های تخصصی با محوریت گردشگری ورزشی، ضمن ایجاد درآمد پایدار برای جامعه محلی، به معرفی قشم در سطوح بین‌المللی کمک می‌کند.
در این همایش، 5 تیم انجمن موج‌سواری و پدل برد منطقه آزاد قشم متشکل از 45 پدل برد سوار با پارو زدن گروهی به‌صورت نمادین، بر همبستگی و تعامل مردم جزیره در راستای توسعه پایدار گردشگری منطقه، تأکید کردند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

آخرین اخبار آرشیو