سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند:

ماندگاری ارزش‌ها و رویدادها در قالب هنر

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند در مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان، گفت: تیغ هنر برنده است و هر آنچه در قالب هنرعرضه شود، ماندگارتر خواهد بود.

به گزارش فرینا، حسین گروسی با شرکت در آئین اختتامیه سی و چهارمین جشنواره کودک و نوجوان که در سینما مهر آبادان برگزار شد، اظهار داشت: از بین 31 استان تنها 12 استان توانستند این جشنواره را برگزار کنند که منطقه آزاد اروند بعنوان یک منطقه مستقل یکی از آنها بود.

گروسی با تأکید بر اینکه تیغ هنر برنده است، افزود: هر آنچه که در قالب هنر ریخته و به نمایش در آید، تأثیرگذاری بیشتری خواهد داشت؛ در واقع ارزش‌ها و رویدادها در قالب هنر ماندگار تر خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: بی تردید بیان یک رویداد در قالب هنر در ذهن نوجوانان اثرگذاری بیشتری خواهد داشت؛ در همین مسیر اگر مسائل تربیتی نیز در ظرف هنر به آنها ارائه شود در ذهن و عمق جان نوجوانان نفوذ می کند.

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند با ابرازامیدواری از اینکه در آینده در بخش هنر سرمایه گذاری های بیشتری انجام شود، تصریح کرد: می بایست به هنر توجه ویژه ای بکنیم تا با روح و جان آن آشنا شویم؛ منطقه آزاد اروند در این خصوص و در راستای مسئولیت های اجتماعی اش همواره در حوزه فرهنگ و هنر پیشگام بوده و امیدوارم بتوانیم گام های موثر تری را نیز برداریم.

 مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره فیلم های کودک و نوجوان در حالی به کار خود پایان داد که پس از خوانش بیانیه هیأت داوران این جشنواره در منطقه آزاد اروند، فیلم « بام بالا» به کارگردانی و نویسندگی جمال سید حاتمی، بعنوان فیلم برگزیده از سوی آنها انتخاب شد.

قصه این فیلم درباره دو کودک است که به دلیل اختلاف میان والدین دچار نگرانی می‌شوند و درصدد هستند تا پدربزرگ را برای حل مشکل به خانه بیاورند. در این بین نقش محوری داستان به حضور عروسکی اختصاص دارد که وارد قصه می‌شود تا به پدربزرگ کمک کند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :